Захід
1.2.1.6.5. Забезпечення розроблення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.6. Рівень обізнаності громадян, які усвідомлюють важливість стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців, підвищився завдяки активному та системному проведенню інформаційно-просвітницьких і навчально-методичних заходів, інтегрованих у формальну та неформальну освіту
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
дизайн інформаційно-просвітницької кампанії розроблено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Центральна виборча комісія у співпраці з міжнародними партнерами завершує роботу над проєктом Комунікаційної стратегії післявоєнних виборів в Україні, яка включатиме інформаційно-просвітницький компонент.
У межах інформаційної кампанії "Національний тиждень безбар’єрності" у травні 2025 року на офіційному вебсайті та сторінці Центральної виборчої комісії у соціальній мережі "Фейсбук" опубліковано матеріали про флагманський проєкт Комісії "Покращення доступності волевиявлення для людей з інвалідністю".
Таким чином, прогрес виконання заходу наявний – завершується робота над проєктом комунікаційної стратегії з елементами просвітницької кампанії. Однак, чітко визначеного та затвердженого дизайну інформаційно-просвітницької кампанії, як того вимагає показник виконання заходу, наразі не подано.