Захід
1.2.1.6.5. Забезпечення розроблення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.6. Рівень обізнаності громадян, які усвідомлюють важливість стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців, підвищився завдяки активному та системному проведенню інформаційно-просвітницьких і навчально-методичних заходів, інтегрованих у формальну та неформальну освіту
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
дизайн інформаційно-просвітницької кампанії розроблено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Центральною виборчою комісією у співпраці з міжнародними партнерами триває робота, спрямована на розроблення комунікаційної стратегії для післявоєнних виборів в Україні, яка включатиме інформаційно-просвітницький компонент. Так, у рамках реалізації проєктів міжнародної технічної допомоги спільно з Офісом Ради Європи в Україні, Міжнародною фундацією виборчих систем в Україні, Міжнародним інститутом демократії та сприяння виборам 09 січня 2025 року проведено онлайн-презентацію проєкту зазначеної стратегії, а 16 та 17 січня 2025 року відбулася дводенна стратегічна сесія, на якій було обговорено проєкт зазначеної стратегії та плану заходів щодо її реалізації.
У лютому 2025 року Центральна виборча комісія спільно із Громадським телебаченням поширила в інформаційному просторі партнерський медіапроєкт "Без бар’єрів: як полегшити голосування для людей з інвалідністю":
– про міжнародний досвід у використанні розумних пристосувань під час виборчого процесу;
– про флагманський проєкт Комісії щодо доступності голосування на виборчій дільниці для людей з інвалідністю.
Таким чином, прогрес виконання заходу наявний – розроблено проєкт комунікаційної стратегії з елементами просвітницької кампанії, проведено її представлення і стратегічне обговорення. Однак, чітко визначеного та затвердженого дизайну інформаційно-просвітницької кампанії, як того вимагає показник, наразі не подано.