Захід
1.2.1.6.5. Забезпечення розроблення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.6. Рівень обізнаності громадян, які усвідомлюють важливість стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців, підвищився завдяки активному та системному проведенню інформаційно-просвітницьких і навчально-методичних заходів, інтегрованих у формальну та неформальну освіту
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
дизайн інформаційно-просвітницької кампанії розроблено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
За повідомленням Центральної виборчої комісії, станом на 31.12.2024 р. "у листопаді 2024 року Центральна виборча комісія спільно із Громадським телебаченням розпочала розроблення медіапроєкту "Без бар’єрів: як полегшити голосування для людей з інвалідністю":
– про міжнародний досвід у використанні розумних пристосувань під час виборчого процесу;
– про флагманський проєкт Комісії щодо доступності голосування на виборчій дільниці для людей з інвалідністю.
Центральною виборчою комісією у співпраці з міжнародними партнерами продовжується робота, спрямована на розробку комунікаційної стратегії та інформаційно-просвітницької кампанії з питань, пов’язаних із післявоєнними виборами, що охоплюватиме дизайн цієї кампанії.
Так, з метою подальшої реалізації концепції спільної діяльності, спрямованої на розробку комунікаційної стратегії та інформаційно-просвітницької кампанії з питань, пов’язаних із післявоєнними виборами, у межах співпраці Центральної виборчої комісії з міжнародними партнерами 09 вересня 2024 року проведено сесію мозкового штурму з напрацювання ідей "Комунікація з людьми з інвалідністю та маломобільними групами населення".