ОСР
1.1.1.3. Під час формування та реалізації державної політики Національне агентство, Кабінет Міністрів України, Верховна Рада України та інші органи державної влади використовують офіційну статистичну інформацію, результати оцінки корупційних ризиків та узагальнення найбільш поширених корупційних практик, а також ураховують результати соціологічних та інших досліджень
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 5
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 5
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 | набрав чинності закон, яким на Національне агентство покладено обов’язок забезпечити постійне ведення Єдиного загальнодержавного обліку “Стан протидії адміністративним правопорушенням, пов’язаним з корупцією” | 20% | 0% |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
||
2 | забезпечено відкритий цілодобовий доступ до Єдиного загальнодержавного обліку “Стан протидії адміністративним правопорушенням, пов’язаним з корупцією” через інформаційну систему моніторингу | 20% | 0% | офіційний вебсайт Національного агентства | ||
3 |
на офіційному вебсайті Національного агентства створено: а) окрему сторінку, на якій відображається ключова статистична інформація про стан протидії корупційним і пов’язаним з корупцією кримінальним правопорушенням (5 відсотків); б) окрему сторінку “Бібліотека основних соціологічних досліджень”, на якій розміщено соціологічні дослідження, що проводилися в Україні за останні десять років і розкривали питання сприйняття, поширеності чи причини корупції, а також ефективності запобігання та протидії їй (5 відсотків); в) окрему сторінку “Бібліотека ґрунтовних аналітичних досліджень”, на якій розміщено найбільш комплексні та ґрунтовні праці (монографії, дисертації, підручники, збірки праць тощо) останніх років у сфері запобігання та протидії корупції (5 відсотків); г) окрему сторінку “Наукова періодика”, на якій розміщено наукові статті останніх років, опублікованих у наукових періодичних виданнях та присвячених проблемам запобігання та протидії корупції (5 відсотків) |
20% | 0% | офіційний вебсайт Національного агентства | ||
4 | забезпечено щорічне проведення щонайменше одного дослідження, спрямованого на ідентифікацію найбільш поширених корупційних практик в одній із сфер, найбільш вражених корупцією | 20% | 0% | офіційний вебсайт Національного агентства | ||
5 | ключова інформація у сфері запобігання та протидії корупції щороку надсилається Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України в тому числі комітету Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання боротьби з корупцією, Президенту України (в тому числі Національній раді з питань антикорупційної політики), а також іншим державним органам з метою надання їм можливості враховувати цю інформацію під час формування антикорупційної та галузевої політики | 20% | 0% | офіційний вебсайт Національного агентства |