Відгук громадськості

ОСР

2.4.1.2. Розмежовано функції власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки

Вирішення Проблеми:

2.4.1. Існуюча модель управління у суб’єктах господарювання державного сектору економіки є неефективною, наслідком чого є збитки та корупція

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.07.2024 - 31.07.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 3
1 2
Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство економіки України

0%
3

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.1.2.1 Підготовка аналітичного звіту, який містить аналіз щодо:
1) міжнародних стандартів та найкращих практик у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
2) релевантного іноземного досвіду в питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
3) національного контексту щодо діяльності суб’єктів господарювання державного сектору економіки та розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
4) можливості та доцільності створення управління централізованого органу координації власності;
5) засад діяльності управління централізованого органу координації власності, зокрема, для запобігання здійсненню на нього політичного впливу (у разі визнання доцільності створення управління централізованого органу координації власності)
Міністерство економіки України аналітичний звіт підготовлено та оприлюднено
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
2 2.4.1.2.2 Проведення обговорення звіту, зазначеного у підпункті 2.4.1.2.1, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти Міністерство економіки України звіт обговорено Не розпочато
3 2.4.1.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким розмежовано функції власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки, з урахуванням результатів здійснення заходів, зазначених у підпунктах 2.4.1.2.1 і 2.4.1.2.2 Міністерство економіки України проект закону подано до Верховної Ради України Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт, який містить аналіз:
а) міжнародних стандартів та найкращих практик у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
б) релевантного іноземного досвіду у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
в) національного контексту щодо діяльності суб’єктів господарювання державного сектору економіки та розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
г) можливості та доцільності утворення управління централізованого органу координації власності (6 відсотків);
ґ) засад діяльності управління централізованого органу координації власності, зокрема, задля його убезпечення від політичного впливу (у разі визнання доцільності створення управління централізованого органу координації власності) (6 відсотків)
30%
2 набрав чинності закон, яким розмежовані функції власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки, з урахуванням рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, та результатів обговорення із заінтересованими сторонами 35%
3 щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що:
а) законодавчо визначене розмежування функцій власника підприємств державної форми власності, регулятора та органу формування політики повністю або здебільшого ефективно усуває конфлікти між цими функціями (15 відсотків);
б) на практиці функції власника підприємств державної форми власності, регулятора та органу формування політики розмежовані та не конфліктують між собою (20 відсотків)
35%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: