Відгук громадськості

ОСР

2.5.10.4. Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень

Вирішення Проблеми:

2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 6
1 1 4
Виконано Виконується Не виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України

0%
5

Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"

100%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.5.10.4.1 Розроблення та видання наказу Мінінфраструктури про затвердження ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів”, де закріплені вимоги про планування всіх дорожньо-будівельних робіт з урахуванням результатів інструментальних обстежень Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, Міністерство розвитку громад та територій України наказ видано
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2 2.5.10.4.2 Розроблення проекту наказу Мінінфраструктури про затвердження алгоритму (порядку, методики) інструментальних обстежень стану автомобільних доріг і відбору ділянок доріг для ремонту (черговості) Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Міністерство розвитку громад та територій України проект наказу розроблено
Захід не виконано
Не виконано
3 2.5.10.4.3 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.4.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби) Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Міністерство розвитку громад та територій України громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати
Захід не виконано
Не виконано
4 2.5.10.4.4 Видання наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.4.2
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Міністерство розвитку громад та територій України наказ видано
Захід не виконано
Не виконано
5 2.5.10.4.5 Розроблення та впровадженя системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Міністерство розвитку громад та територій України систему розроблено та впроваджено в промислову експлуатацію
Захід не виконано
Не виконано
6 2.5.10.4.6 Проведення збору даних за результатами інструментальних обстежень автомобільних доріг, на підставі яких за допомогою системи, зазначеної у підпункті 2.5.10.4.5 здійснюється планування дорожньо-будівельних робіт
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Міністерство розвитку громад та територій України збір та внесення в систему даних інструментальних обстежень автомобільних доріг здійснюється
планування дорожніх робіт здійснюється за допомогою системи
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 4

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 4

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності наказ Національного органу стандартизації, яким прийнято національний стандарт ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів” (що, зокрема, передбачає планування дорожніх робіт з урахуванням результатів інструментальних обстежень) 30%
2 набрав чинності наказ Мінінфраструктури, яким затверджено алгоритм інструментальних обстежень стану автомобільних доріг, а також порядок відбору пріоритезації ділянок доріг для ремонту (черговості) 30%
3 впроваджено систему накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (приіоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень 20%
4 планування дорожньо-будівельних робіт здійснюється прозоро, згідно із затвердженими вимогами за допомогою відповідної системи з урахуванням результатів інструментальних обстежень 20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: