ОСР
2.5.10.4. Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень
Вирішення Проблеми:
2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
6
2
2
1
1
Виконано
Виконується
Не виконано
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
25%
4
Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"
100%
1
Міністерство розвитку громад та територій України
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 1
Частково досягнуті індикатори – 1
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 | набрав чинності наказ Національного органу стандартизації, яким прийнято національний стандарт ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів” (що, зокрема, передбачає планування дорожніх робіт з урахуванням результатів інструментальних обстежень) | 30% | 30% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.5.10.4 досягнуто повністю з огляду на те, що наказ Національного органу стандартизації, яким прийнято національний стандарт ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Авто... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури офіційний вебсайт Національного органу стандартизації |
|
2 | набрав чинності наказ Мінінфраструктури, яким затверджено алгоритм інструментальних обстежень стану автомобільних доріг, а також порядок відбору пріоритезації ділянок доріг для ремонту (черговості) | 30% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.5.10.4 не досягнуто з огляду на те, що наказ Мінінфраструктури, яким затверджено алгоритм інструментальних обстежень стану автомобільних доріг, а т... -> |
офіційні друковані видання Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів |
|
3 | впроваджено систему накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень | 20% | 10% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 2.5.10.4 досягнуто частково з огляду на те, що Агентством відновлення впроваджено Єдину геоінформаційну базу даних автомобільних доріг (далі - ЄБД), ... -> |
офіційний веб-портал Мінінфраструктури офіційний веб-портал Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури |
|
4 | планування дорожньо-будівельних робіт здійснюється прозоро, згідно із затвердженими вимогами за допомогою відповідної системи з урахуванням результатів інструментальних обстежень | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 2.5.10.4 не досягнуто з огляду на те, що Міністерством розвитку громад та територій не забезпечено впровадження повного функціоналу системи накопич... -> | офіційний веб-портал Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури |
Ключові джерела оцінки:
1.
Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості":
ОСР 2. 5. 10. 4, індикатор № 1
ДСТУ 9196:2022 "Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів"
2.
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України :
ОСР 2. 5. 10. 4, індикатор № 3.
Лист до HDM Global
3.
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України :
ОСР 2. 5. 10. 4, індикатор № 3
Перелік транспортно-експлуатаційних показників