ОСР
2.5.10.4. Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень
Вирішення Проблеми:
2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
6
1
1
4
Виконано
Виконується
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
0%
5
Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2.5.10.4.1 Розроблення та видання наказу Мінінфраструктури про затвердження ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів”, де закріплені вимоги про планування всіх дорожньо-будівельних робіт з урахуванням результатів інструментальних обстежень | Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" | Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, Міністерство розвитку громад та територій України | наказ видано |
Захід виконано вчасно і повністю
|
|
2 | 2.5.10.4.2 Розроблення проекту наказу Мінінфраструктури про затвердження алгоритму (порядку, методики) інструментальних обстежень стану автомобільних доріг і відбору ділянок доріг для ремонту (черговості) | Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України | Міністерство розвитку громад та територій України | проект наказу розроблено |
Захід не виконано
|
|
3 | 2.5.10.4.3 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.4.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби) | Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України | Міністерство розвитку громад та територій України | громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати |
Захід не виконано
|
|
4 |
2.5.10.4.4 Видання наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.4.2 |
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України | Міністерство розвитку громад та територій України | наказ видано |
Захід не виконано
|
|
5 | 2.5.10.4.5 Розроблення та впровадженя системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень | Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України | Міністерство розвитку громад та територій України | систему розроблено та впроваджено в промислову експлуатацію |
Захід не виконано
|
|
6 |
2.5.10.4.6 Проведення збору даних за результатами інструментальних обстежень автомобільних доріг, на підставі яких за допомогою системи, зазначеної у підпункті 2.5.10.4.5 здійснюється планування дорожньо-будівельних робіт |
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України | Міністерство розвитку громад та територій України |
збір та внесення в систему даних інструментальних обстежень автомобільних доріг здійснюється планування дорожніх робіт здійснюється за допомогою системи |
Прогрес виконання заходу наявний
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 4
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | набрав чинності наказ Національного органу стандартизації, яким прийнято національний стандарт ДСТУ ХХХХ:20ХХ “Автомобільні дороги. Правила призначення ремонтів” (що, зокрема, передбачає планування дорожніх робіт з урахуванням результатів інструментальних обстежень) | 30% |
2 | набрав чинності наказ Мінінфраструктури, яким затверджено алгоритм інструментальних обстежень стану автомобільних доріг, а також порядок відбору пріоритезації ділянок доріг для ремонту (черговості) | 30% |
3 | впроваджено систему накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (приіоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень | 20% |
4 | планування дорожньо-будівельних робіт здійснюється прозоро, згідно із затвердженими вимогами за допомогою відповідної системи з урахуванням результатів інструментальних обстежень | 20% |