Відгук громадськості

ОСР

2.7.3.4. Функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку розмежовані між державними органами з метою зниження корупційних ризиків

Вирішення Проблеми:

2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.04.2024 - 31.12.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 13
13
Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство соціальної політики України

0%
8

Міністерство охорони здоров’я України

0%
5

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.7.3.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України законопроекту про внесення змін до законів України із урахуванням пропозицій , поданих Мінсоцполітики, яким визначено:
1) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
2) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни через визначену процедуру відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку;
3) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які проводять оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків;
4) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі із використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів;
5) обов’язок ведення документації в електронній формі під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб;
6) обов’язок щодо проведення відповідної оцінки та суб’єктів її проведення;
7) обовʼязок щодо оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень про встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення;
8) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції із проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги;
9) право особи, щодо якої проводиться оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу і встановлення обсягу відповідної допомоги.
Міністерство охорони здоров’я України Міністерство соціальної політики України проект закону подано до Верховної Ради України Не розпочато
2 2.7.3.4.2 (1) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1 Міністерство охорони здоров’я України нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України прийнято Не розпочато
3 2.7.3.4.2 (2) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1 Міністерство соціальної політики України нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України прийнято Не розпочато
4 2.7.3.4.3 (1) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство охорони здоров’я України проекти нормативно-правових актів розроблено та оприлюднено для проведення громадського обговорення Не розпочато
5 2.7.3.4.3 (2) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у
підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство соціальної політики України проекти нормативно-правових актів розроблено та оприлюднено для проведення громадського обговорення Не розпочато
6 2.7.3.4.4 (1) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію Міністерство охорони здоров’я України громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати Не розпочато
7 2.7.3.4.4 (2) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію Міністерство соціальної політики України громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати Не розпочато
8 2.7.3.4.5 (1) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування Міністерство охорони здоров’я України нормативно-правові акти набрали чинності Не розпочато
9 2.7.3.4.5 (2) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування Міністерство соціальної політики України нормативно-правові акти набрали чинності Не розпочато
10 2.7.3.4.6 Розроблення та прийняття нормативно-правового акта щодо функціонування електронної системи у системі встановлення інвалідності та підтримки людей із обмеженням повсякденного функціонування як складової Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, яка:
1) має функціонал додаткової верифікації особи;
2) має функціонал визначення та призначення особі необхідної соціальної підтримки;
3) відтворює унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
4) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо;
5) здійснює взаємодію з іншими державними реєстрами і базами даних
Міністерство соціальної політики України Національна служба здоров’я України, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, Міністерство охорони здоров’я України прийнято нормативно-правовий акт Не розпочато
11 2.7.3.4.7 Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство соціальної політики України Національна служба здоров’я України, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, Міністерство охорони здоров’я України технічне завдання затверджено Не розпочато
12 2.7.3.4.8 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6 Міністерство соціальної політики України Національна служба здоров’я України, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, Міністерство охорони здоров’я України програмне забезпечення розроблено Не розпочато
13 2.7.3.4.9 Введення в тестову експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6 Міністерство соціальної політики України Національна служба здоров’я України, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, Міністерство охорони здоров’я України розширений функціонал електронної системи охорони здоров’я введено в експлуатацію Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон щодо внесення змін до законів України, яким визначено:
а) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної з використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (7 відсотків);
б) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку (7 відсотків);
в) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які здійснюють оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків (7 відсотків);
г) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі з використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів (7 відсотків);
ґ) обов’язок ведення в електронній формі документації під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та визначення обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків);
д) обов’язок проведення відповідної оцінки та суб’єкти її проведення (7 відсотків);
е) обов’язок оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень щодо встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення (7 відсотків);
є) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції з проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги (7 відсотків);
ж) право особи, щодо якої відбувалася оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу та встановлення обсягу відповідної допомоги (7 відсотків);
з) критерії для прийняття рішення про дистанційний розгляд заяв про визначення потреб та обсягу допомоги на підставі проведеної оцінки функціонального стану
(7 відсотків)
70%
2 розроблено технічні вимоги на функціонал щодо збереження результатів оцінки обмеження функціонування та життєдіяльності, який забезпечує:
а) формування та оприлюднення в знеособленому вигляді результатів проведеної оцінки в електронній формі (7 відсотків);
б) ведення відомостей щодо визначення стану та обмеження життєдіяльності людини, її потреб у соціальній підтримці відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків);
в) взаємодію з відповідною системою Мінсоцполітики (6 відсотків)
20%
3 розроблено технічні вимоги на функціонал електронної інформаційної системи соціальної сфери щодо підтримки осіб з обмеженням повсякденного функціонування, який забезпечує:
а) додаткову верифікацію особи (3 відсотки);
б) визначення необхідного виду соціальної підтримки та призначення її особі
(3 відсотки);
в) відтворює унікальний номер запису з Єдиного державного демографічного реєстру (2 відсотки);
г) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо
(2 відсотки)

10%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: