ОСР
3.3.1.2. Санкції за вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень є пропорційними і такими, що мають значний забезпечувальний і превентивний ефект, жодне з корупційних кримінальних правопорушень не належить до категорії кримінальних проступків
Вирішення Проблеми:
3.3.1. Окремі положення кримінального законодавства, які стосуються кримінальної відповідальності за корупційні кримінальні правопорушення, суперечать міжнародним стандартам у цій сфері, не узгоджені між собою та з положеннями кримінального процесуального законодавства і Закону. Як наслідок, у значній частині випадків особи, що вчинили корупційні кримінальні правопорушення, звільняються від кримінальної відповідальності та/або покарання
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким з урахуванням результатів аналітичного дослідження, предметом якого є санкції за корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення (їх пропорційність, адекватність виду кримінального правопорушення, ефективність та забезпечення стримуючого ефекту): а) вдосконалено нормативно-правове регулювання санкцій за корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення (30 відсотків); б) збільшено розмір штрафів у санкціях окремих корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень з урахуванням ступеня їх суспільної небезпеки (20 відсотків); в) посилено кримінальну відповідальність за підкуп свідка, потерпілого та експерта з тим, щоб це кримінальне правопорушення не належало до кримінальних проступків, у зв’язку з його вчиненням були можливими екстрадиція, спеціальна конфіскація (10 відсотків); г) закріплено можливість застосування заходів кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб у випадку вчинення всіх діянь, криміналізацію яких вимагає Конвенція ООН проти корупції (10 відсотків) |
70% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) не менш як 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що санкції за корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення є пропорційними, адекватними виду кримінального правопорушення, ефективними та забезпечують стримуючий ефект (30 відсотків); б) не менш як 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що санкції за корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення є пропорційними, адекватними виду кримінального правопорушення, ефективними та забезпечують стримуючий ефект (20 відсотків); в) не менш як 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що санкції за корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення є пропорційними, адекватними виду кримінального правопорушення, ефективними та забезпечують стримуючий ефект (10 відсотків) |
30% |