ОСР
3.3.2.1. Розглянуто доцільність спрощення процедур здійснення окремих слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій з урахуванням стандартів дотримання прав людини та практики Європейського суду з прав людини
Вирішення Проблеми:
3.3.2. Низька оперативність та якість здійснення досудового розслідування корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень (значна частка таких проваджень тривають роками) обумовлена надмірною складністю окремих процесуальних дій
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.05.2024 -
31.12.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
3
2
1
Виконано частково
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство юстиції України
100%
2
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 1
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрали чинності закони, якими: а) передбачено можливість залучення оперативних підрозділів до здійснення заходів забезпечення кримінального провадження (10 відсотків); б) моніторинг банківських рахунків віднесено до гласних слідчих (розшукових) дій із збереженням основних засад їх проведення (щодо тяжких чи особливо тяжких злочинів у кримінальних провадженнях, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, БЕБ, за рішенням слідчого судді, з дотриманням умов забезпечення збереження банківської таємниці) (10 відсотків); в) передбачено можливість здійснення тимчасового доступу до документів та речей, які не містять охоронюваної законом таємниці, без судового контролю (10 відсотків); г) скасовано вимогу залучення двох понятих під час здійснення обшуку або огляду житла чи іншого володіння особи, якщо здійснюється безперервний аудіо- та відеозапис (10 відсотків); ґ) визначено, що особа вважається такою, що перебуває у міжнародному розшуку, з моменту винесення відповідної постанови слідчого чи прокурора про оголошення у міжнародний розшук (10 відсотків); д) удосконалено порядок вручення обвинувального акта, клопотання про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру за аналогією з порядком вручення повідомлення про підозру (10 відсотків) |
60% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.1 не досягнуто з огляду на те, що відповідний закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт про доцільність спрощення інших процедур здійснення окремих слідчих (розшукових) або процесуальних дій з урахуванням стандартів дотримання прав людини та практики Європейського суду з прав людини | 10% | 5% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.1 досягнуто частково з огляду на те, відповідний аналітичний звіт підготовлений, але не оприлюднений. Часткове досягнення індикатора підтвердж... -> | офіційний вебсайт Мін’юсту | |
3 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури: а) оцінюють, що порядок здійснення слідчих (розшукових) дій, включно з негласними, не є необґрунтовано надмірно обтяжливим, (10 відсотків); б) оцінюють, що порядок здійснення слідчих (розшукових) дій, включно з негласними, дає змогу дотримуватися прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, з урахуванням практики Європейського суду з прав людини (10 відсотків); в) оцінюють, що під час спрощення порядку здійснення слідчих (розшукових) дій було дотримано розумний баланс між інтересами сторони обвинувачення та сторони захисту (10 відсотків) |
30% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.1 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |