ОСР
3.3.2.3.
Гарантії інституційної та операційної незалежності Національного антикорупційного бюро та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури належно визначені та втілені на практиці, зокрема завдяки:
уточненню положень законодавства щодо статусу Національного антикорупційного бюро в системі органів виконавчої влади (із збереженням існуючих гарантій незалежності), а також суб’єкта призначення та звільнення Директора Національного антикорупційного бюро відповідно до Рішення Конституційного Суду України № 9-р/2020;
проведенню незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного антикорупційного бюро та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури за участю незалежних експертів
Вирішення Проблеми:
3.3.2. Низька оперативність та якість здійснення досудового розслідування корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень (значна частка таких проваджень тривають роками) обумовлена надмірною складністю окремих процесуальних дій
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Служба безпеки України
Національне агентство з питань запобігання корупції
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 1
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрали чинності закони, якими внесено зміни до законів України, у тому числі Закону України “Про прокуратуру”, якими: а) удосконалено порядок конкурсного добору керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури і передбачено його проведення за вирішальної ролі незалежних експертів, визначених міжнародними та іноземними організаціями, які надавали Україні міжнародну технічну допомогу у сфері запобігання та протидії корупції (15 відсотків); б) передбачено виконання усіх повноважень заступника Генерального прокурора — керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури першим заступником або заступником у разі його відсутності; першого заступника та заступника керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури віднесено до керівників органів прокуратури (15 відсотків); в) на рівні закону чітко встановлено розмір посадових окладів для прокурорів Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, у тому числі тих, що перебувають на адміністративних посадах у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі (5 відсотків); г) передбачено можливість внесення відомостей про можливе вчинення кримінального правопорушення народним депутатом України, заступником Генерального прокурора — керівником Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (виконувачем обов’язків) та керівником Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України, а також погодження заступником Генерального прокурора — керівником Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (виконувачем обов’язків) клопотань, які розглядаються слідчим суддею (15 відсотків); ґ) граничну чисельність Національного антикорупційного бюро України збільшено на 300 осіб (з уведенням в дію зазначених положень з урахуванням ситуації, обумовленої правовим режимом воєнного стану) (10 відсотків); д) утворено експертну установу для проведення експертиз у кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень, які підслідні детективам Національного антикорупційного бюро України (10 відсотків) |
70% | 45% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.3 досягнуто частково з огляду на те, що набрали чинності закони, які реалізовують положення субіндикаторів а), б), в) та ґ), з огляду на що їх ... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | на практиці Національне антикорупційне бюро України здійснює зняття інформації з електронних комунікаційних мереж на умовах автономного доступу, не залучаючи у будь-який спосіб інші органи державної влади | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.3 не досягнуто з огляду на те, що за наявною інформацією автономний доступ Національного антикорупційного бюро України (далі - НАБУ) до зняття ... -> | Національне антикорупційне бюро України | |
3 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики: а) оцінюють фактичний рівень інституційної незалежності Національного антикорупційного бюро України як дуже високий або високий (2,5 відсотка); б) оцінюють фактичний рівень операційної незалежності Національного антикорупційного бюро України як дуже високий або високий (2,5 відсотка); в) оцінюють фактичний рівень інституційної незалежності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як дуже високий або високий (2,5 відсотка); г) оцінюють фактичний рівень операційної незалежності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як дуже високий або високий (2,5 відсотка) |
10% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 3.3.2.3 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |