ОСР
3.3.3.3. Чітко визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо арештованих активів в управлінні цього органу, цивільно-правові, податкові та інші права та обов’язки їх власників, АРМА та третіх осіб щодо відповідного майна
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким визначено: а) особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА (13 відсотків); б) права та обов’язки АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА (13 відсотків); в) права та обов’язки власника щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА (13 відсотків); г) права та обов’язки управителя щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які були передані в управління АРМА, а надалі передані управителю (13 відсотків); ґ) права та обов’язки третіх осіб, які мають або можуть мати законні інтереси щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА (13 відсотків) |
65% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що: а) належно або в цілому належно законодавчо визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА (15 відсотків); б) законодавчо визначені права та обов’язки АРМА, власника активів, управителя активами, третіх осіб збалансовані між собою (10 відсотків); в) законодавчо визначені права та обов’язки АРМА, власника активів, управителя активами, третіх осіб дають змогу досягнути цілей передачі активів в управління АРМА (10 відсотків) |
35% |