Відгук громадськості

ОСР

3.3.3.10. Випадки легалізації коштів та активів, одержаних корупційним шляхом, виявляються та належно фіксуються завдяки ефективній роботі Держфінмоніторингу та нормативному врегулюванню його співпраці з Національним агентством, Національним антикорупційним бюро, Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою, АРМА та іншими державними органами

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

-

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Державна служба фінансового моніторингу України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.3.10.1 Введення в дію інформаційно-телекомунікаційної системи “Електронний кабінет системи фінансового моніторингу” Державна служба фінансового моніторингу України програмне забезпечення розроблено
необхідне технічне обладнання для функціонування електронної системи запроваджено
Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 запроваджено електронну захищену систему обміну інформацією між Держфінмоніторингом, суб’єктами первинного фінансового моніторингу, суб’єктами державного фінансового моніторингу 50%
2 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють:
а) діяльність Держфінмоніторингу як повністю або загалом ефективну (15 відсотків);
б) взаємодію Держфімоніторингу із органами прокуратури та органами досудового розслідування як повністю або загалом дієву (15 відсотків);
в) взаємодію Держфінмоніторингу із АРМА як повністю або загалом дієву (10 відсотків);
г) взаємодію Держфінмоніторингу із Національним агентством як повністю або загалом дієву (10 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: