ОСР
3.3.3.10. Випадки легалізації коштів та активів, одержаних корупційним шляхом, виявляються та належно фіксуються завдяки ефективній роботі Держфінмоніторингу та нормативному врегулюванню його співпраці з Національним агентством, Національним антикорупційним бюро, Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою, АРМА та іншими державними органами
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державна служба фінансового моніторингу України
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3.3.3.10.1 Введення в дію інформаційно-телекомунікаційної системи “Електронний кабінет системи фінансового моніторингу” | Державна служба фінансового моніторингу України |
програмне забезпечення розроблено необхідне технічне обладнання для функціонування електронної системи запроваджено |
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | запроваджено електронну захищену систему обміну інформацією між Держфінмоніторингом, суб’єктами первинного фінансового моніторингу, суб’єктами державного фінансового моніторингу | 50% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють: а) діяльність Держфінмоніторингу як повністю або загалом ефективну (15 відсотків); б) взаємодію Держфімоніторингу із органами прокуратури та органами досудового розслідування як повністю або загалом дієву (15 відсотків); в) взаємодію Держфінмоніторингу із АРМА як повністю або загалом дієву (10 відсотків); г) взаємодію Держфінмоніторингу із Національним агентством як повністю або загалом дієву (10 відсотків) |
50% |