Відгук громадськості

ОСР

3.3.4.2. Звужено предметну підсудність Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди

Вирішення Проблеми:

3.3.4. Загальна динаміка розгляду судами справ про корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення є низькою. Відсутня усталена практика розгляду кримінальних проваджень цієї категорії. Мають місце непоодинокі випадки зловживання учасниками судового процесу процесуальними правами

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.11.2023 - 31.03.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
2
Виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство юстиції України

100%
2

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.4.2.1 Підготовка аналітичного звіту щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди Міністерство юстиції України аналітичний звіт підготовлено та оприлюднено
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2 3.3.4.2.2 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових та міжнародних організацій, координаторів проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти Міністерство юстиції України обговорення висновків та рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, відбулося за участю представників органів державної влади, неурядових та міжнародних організацій, координаторів проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди 50%
2 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють:
а) предметну підсудність Вищого антикорупційного суду як повністю оптимальну або переважно оптимальну (25 відсотків);
б) рівень навантаження на суддів Вищого антикорупційного суду як оптимальний або переважно оптимальний (25 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: