ОСР
3.3.4.2. Звужено предметну підсудність Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди
Вирішення Проблеми:
3.3.4. Загальна динаміка розгляду судами справ про корупційні та пов’язані з корупцією кримінальні правопорушення є низькою. Відсутня усталена практика розгляду кримінальних проваджень цієї категорії. Мають місце непоодинокі випадки зловживання учасниками судового процесу процесуальними правами
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.11.2023 -
31.03.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
2
Виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство юстиції України
100%
2
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3.3.4.2.1 Підготовка аналітичного звіту щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди | Міністерство юстиції України | аналітичний звіт підготовлено та оприлюднено |
Захід виконано невчасно та повністю
|
||
2 | 3.3.4.2.2 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових та міжнародних організацій, координаторів проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти | Міністерство юстиції України | обговорення висновків та рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, відбулося за участю представників органів державної влади, неурядових та міжнародних організацій, координаторів проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти |
Захід виконано вчасно і повністю
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди | 50% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють: а) предметну підсудність Вищого антикорупційного суду як повністю оптимальну або переважно оптимальну (25 відсотків); б) рівень навантаження на суддів Вищого антикорупційного суду як оптимальний або переважно оптимальний (25 відсотків) |
50% |