ОСР
1.1.5.2. Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо
Вирішення Проблеми:
1.1.5.
У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2024 -
30.06.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
8
3
2
3
Виконується
Не виконано
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
3
Міністерство цифрової трансформації України
0%
2
Міністерство юстиції України
0%
2
Центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | проведено пілотну інформаційно-просвітницьку кампанію, спрямовану на стимулювання громадян утримуватися від корупційних практик шляхом підвищення обізнаності про наявність альтернативних форм задоволення потреб фізичних та юридичних осіб | 70% |
2 |
за результатами соціологічного опитування встановлено, що: а) частка громадян, які достатньо обізнані про наявність сервісів, що слугують альтернативами корупційним практикам, щороку збільшується на 5 відсотків початкового рівня (встановленого за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2023 році) (15 відсотків); б) не менше 60 відсотків громадян негативно ставляться до корупційних проявів (15 відсотків) |
30% |