Відгук громадськості

ОСР

1.1.5.2. Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо

Вирішення Проблеми:

1.1.5. У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 30.06.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 6
2 1 3
Виконується Не виконано Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
3

Центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою

0%
1

Міністерство цифрової трансформації України

0%
1

Міністерство юстиції України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.1.5.2.1 Утворення міжвідомчої робочої групи для обміну інформацією про альтернативні корупційним практикам ініціативи та сервіси, зокрема електронні чи спрощені, які запроваджено органами виконавчої влади Національне агентство з питань запобігання корупції міжвідомча робоча група утворена відповідно до наказу Національного агентства
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 1.1.5.2.2 Розроблення інформаційних матеріалів у рамках запуску сервісів, інструментів для фізичних та/або юридичних осіб, що є зручними і законними способами задоволення потреб і слугують альтернативами корупційним практикам, які описують, як користуватися цими сервісами, зокрема:
1) інструкцій з користування, які розміщені на офіційному веб-сайті, в соціальних мережах (за наявності);
2) інфографік;
3) ознайомчих відео, скринкастів;
4) інших тематичних матеріалів
Центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою матеріали подаються антикорупційному медіацентру при Національному агентстві у міру їх створення
Захід не виконано
Не виконано
3 1.1.5.2.3 Забезпечення розроблення дизайну пілотної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої успіхам держави в подоланні корупції в частині створення зручних законних альтернатив на противагу корупційним практикам Національне агентство з питань запобігання корупції розроблено та затверджено дизайн пілотної інформаційно-просвітницької кампанії
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4 1.1.5.2.4 Проведення пілотної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої успіхам держави в подоланні корупції в частині створення зручних законних альтернатив на противагу корупційним практикам Національне агентство з питань запобігання корупції пілотну інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії Не розпочато
5 1.1.5.2.6 Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої електронним сервісам як альтернативам корупційних практик Міністерство цифрової трансформації України Національне агентство з питань запобігання корупції інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії Не розпочато
6 1.1.5.2.8 Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої новим засадам здійснення адміністративної процедури, зокрема через центри “ДІЯ” (центри надання адміністративних послуг) Міністерство юстиції України Міністерство цифрової трансформації України, Національне агентство з питань запобігання корупції інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 проведено пілотну інформаційно-просвітницьку кампанію, спрямовану на стимулювання громадян утримуватися від корупційних практик шляхом підвищення обізнаності про наявність альтернативних форм задоволення потреб фізичних та юридичних осіб 70%
2 за результатами соціологічного опитування встановлено, що:
а) частка громадян, які достатньо обізнані про наявність сервісів, що слугують альтернативами корупційним практикам, щороку збільшується на 5 відсотків початкового рівня (встановленого за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2023 році) (15 відсотків);
б) не менше 60 відсотків громадян негативно ставляться до корупційних проявів (15 відсотків)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: