ESR
2.2.5.4. To encourage disclosure of cartels, the mechanism of exemption or mitigation of liability of cartel members who report the cartel to the Antimonopoly Committee and provide relevant evidence has been improved on the basis of best practices of the European Union
Problem solving:
2.2.5. Insufficient information about the activities of the Antimonopoly Committee of Ukraine and the fact that it is vested with a number of discretionary powers complicate public control over its activities and cause a high level of corruption risks. There is no effective program to mitigate the liability of cartel members who have reported the cartel and provided evidence.
Deadlines for all measures within ESR
Implementation of SACP measures within ESR
Implementation of SACP measures within the scope of the Problem by main main performers
Antimonopoly Committee of Ukraine
Summarized general information on Measures
Indicators of achievement of ESR
Total number of indicators – 2
Indicators fully achieved – 0
Partially achieved indicators – 0
Indicators with a score of 0% – 2
Summarized general information about Achievement Indicators
№ | Indicators | Weight (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким удосконалено механізм звільнення від відповідальності або пом’якшення відповідальності та визначено, що: а) для звільнення від відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій їх учасник повинен раніше за інших учасників таких дій добровільно повідомити Антимонопольному комітету про такі антиконкурентні узгоджені дії та звернутися до нього із заявою про звільнення від відповідальності, поданою до направлення попередніх висновків у справі (12 відсотків); б) особа, яка вчинила антиконкурентні узгоджені дії та раніше за інших учасників цих дій подала до Антимонопольного комітету заяву про звільнення від відповідальності, повністю звільняється від відповідальності за вчинення таких антиконкурентних узгоджених дій, якщо така особа: розкрила Антимонопольному комітету такі антиконкурентні узгоджені дії; припинила свою участь в антиконкурентних узгоджених діях не пізніше дня подання заяви про звільнення від відповідальності, крім випадку, якщо така участь в антиконкурентних діях є необхідною для забезпечення цілісності розгляду справи; співпрацювала з органами Антимонопольного комітету; надала відповідні докази, відсутні в Антимонопольного комітету (12 відсотків); в) інший учасник антиконкурентних узгоджених дій може звернутися до Антимонопольного комітету із заявою про пом’якшення відповідальності та наданням відповідних доказів вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що мають суттєве значення для прийняття рішення у справі та відсутні у Антимонопольного комітету, якщо такий учасник: розкрив Антимонопольному комітету такі антиконкурентні узгоджені дії; припинив свою участь в антиконкурентних узгоджених діях не пізніше дня подання заяви про звільнення від відповідальності; співпрацював з органами Антимонопольного комітету (12 відсотків); г) підстави та порядок звільнення від відповідальності або пом’якшення відповідальності встановлює Антимонопольний комітет (12 відсотків); е) посадовим та службовим особам Антимонопольного комітету заборонено розголошувати інформацію про особу заявника та повідомлену нею інформацію (11 відсотків); з) у разі пом’якшення відповідальності розмір штрафу зменшується органом Антимонопольного комітету порівняно з попередньо розрахованим розміром штрафу залежно від черговості надання іншими учасниками антиконкурентних узгоджених дій інформації, що розкриває антиконкурентні узгоджені дії та має суттєве значення для прийняття рішення у справі (першій особі – до 50 відсотків, другій особі – до 30 відсотків, іншим особам – до 20 відсотків) (11 відсотків) |
70% |
2 |
the results of the expert survey have demonstrated that: a) more than 75 percent of experts on the regulation of the economy and business evaluate the quality of legal regulation implemented pursuant to subclause 1 of clause 2.2.5.4 as high or very high (30 percent); b) more than 50 percent of experts on the regulation of the economy and business evaluate the quality of legal regulation implemented pursuant to subclause 1 of clause 2.2.5.4 as high or very high (20 percent); c) more than 25 percent of experts on the regulation of the economy and business evaluate the quality of legal regulation implemented pursuant to subclause 1 of clause 2.2.5.4 as high or very high (10 percent). |
30% |