Expected strategic result 2.6.4.1. The existing housing waiting list for military personnel has been audited; a fully automated system for managing housing waiting lists is in place, which ensures that military personnel are provided with housing transparently and in accordance with their place in the waiting list
Measures — 8
2.6.4.1.3.
Auditing the existing housing waiting list for military personnel in order to eliminate gaps, verify data, and populate the digital automated system with data, which also involves studying and determining:
1) the percentage of military personnel provided with housing;
2) organizational shortcomings in the management of the waiting list;
3) effective and ineffective mechanisms of meeting the housing needs of military personnel.
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.4. Holding a public discussion of the findings of the audit indicated in subclause 2.6.4.1.3 in order to determine ways to eliminate the shortcomings of the existing housing waiting list by launching a digital automated system for registration of apartments
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.5. Проведення щороку інвентаризації облікових справ військовослужбовців та членів їх сімей, що перебувають на обліку військовослужбовців та членів їх сімей, що потребують поліпшення житлових умов, та верифікація даних
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.6.
Визначення потреби у створенні інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку військовослужбовців та житлового фонду, яка, зокрема, включає інформацію про:
1) забезпечення ведення обліку житлового фонду і руху черги та розрахунку мінімальної і максимальної площі житла, яка може бути надана військовослужбовцю, що перебуває на обліку;
2) ведення обліку військовослужбовців, які отримали постійне житло, зокрема шляхом приватизації службового житла (із зазначенням площі, вартості, кількості жилих приміщень, джерел фінансування) або грошової компенсації за належне для отримання жиле приміщення, із наведенням виду черги (загальна, першочергова, позачергова) та підстав для першочерговості / позачерговості забезпечення житлом;
3) ведення обліку військовослужбовців, які проживають у службових жилих приміщеннях;
4) ведення обліку військовослужбовців, які отримують грошову компенсацію за піднайом (найом) житла або проживають в орендованих військовими частинами жилих приміщеннях.
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.7. Розроблення техніко-економічного обґрунтування та технічного завдання для створення інформаційно-комунікаційної системи, зазначеної у підпункті 2.6.4.1.6
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.8. Розроблення техноробочого проекту та введення в промислову експлуатацію інформаційно-комунікаційної системи, зазначеної у підпункті 2.6.4.1.6
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.9. Розроблення наказу про затвердження положення про інформаційно-комунікаційну систему, зазначену в підпункті 2.6.4.1.6
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.4.1.10. Наповнення та підтримання в актуальному стані даних інформаційно-комунікаційної системи, зазначеної у підпункті 2.6.4.1.6
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
Indicators — 4
набрав чинності наказ Міноборони про порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку військовослужбовців, який передбачає:
а) забезпечення ведення обліку житлового фонду і руху черги та розрахунку мінімальної і максимальної площі житла, яка може бути надана військовослужбовцю, що перебуває на обліку (10 відсотків);
б) ведення обліку військовослужбовців, які отримали постійне житло, зокрема шляхом приватизації службового житла (із зазначенням площі, вартості, кількості жилих приміщень, джерел фінансування), або грошову компенсацію за належне для отримання жиле приміщення, із наведенням виду черги (загальна, першочергова, позачергова) та підстав для першочерговості/позачерговості забезпечення житлом (10 відсотків);
в) ведення обліку військовослужбовців, які проживають у службових жилих приміщеннях (10 відсотків);
г) ведення обліку військовослужбовців, які отримують грошову компенсацію за піднайом (найом) житла або проживають в орендованих військовими частинами жилих приміщеннях (10 відсотків)
створена інформаційно-комунікаційна система наповнення, ведення квартирного обліку військовослужбовців та управління таким обліком, яка передбачає:
а) автоматизований рух черги та публічний доступ до неї за допомогою офіційного вебсайту Міноборони (20 відсотків);
б) запровадження автоматичного розрахунку площі житла, право на отримання якої має військовослужбовець, який перебуває у черзі (15 відсотків)
проведено аудит існуючої житлової черги військовослужбовців, під час якого досліджено та визначено:
а) рівень забезпечення військовослужбовців житлом (5 відсотків);
б) організаційні недоліки в управлінні чергою (5 відсотків);
в) ефективний та неефективний механізм задоволення житлових потреб військовослужбовців (5 відсотків)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) 75 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (4 відсотки)