Feedback from the public

Measure

1.1.1.5.4 (9). Carrying out financial economic calculations of needs (in particular, by developing technical economic justification of developing/modernization of hardware and software) to perform measures indicated in subclauses 1.5.3.1.6, 2.2.2.4.8, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.3, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7, 2.4.3.1.9, 2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2–2.5.1.4.2, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 2.7.7.2.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.2 (in particular, while developing budget proposals for 2025)

Measure status:

Partially implemented

Actual execution date:

31.12.2024

The measure is aimed at achieving ESR:

1.1.1.5. Sufficient funding and other essential resources are allocated for the needs of shaping and implementing the anticorruption policy

Problem solving:

1.1.1. The state anticorruption policy is not always based on complete, objective, and reliable data; The efforts of different government agencies, local self-government bodies, and the public are not sufficiently coordinated

Deadlines:

01.03.2023 - 31.12.2024

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: Prosecutor General’s Office of Ukraine

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

Financial and economic calculations of the needs have been performed.

In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

"Пункт 1.1.1.5.4 Заходів з виконання ДАП передбачає проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 1.5.3.1.6, 2.2.2.4.8, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.3, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7, 2.4.3.1.9, 2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2–2.5.1.4.2, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 2.7.7.2.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.2 (зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік).

Разом із тим, пункт 2.1.5.1.1 Заходів з виконання ДАП передбачає розроблення та запровадження в органах прокуратури електронної системи управління персоналом органів прокуратури (e-HR), до якої інтегрована система оцінювання якості роботи прокурорів.

Крім того, п. 2.1.5.1.2 Заходів з виконання ДАП передбачає запровадження системи оцінювання якості роботи прокурорів на базі (e-HR).

На виконання вказаних заходів Офісом Генерального прокурора спільно з партнерами підготовано «Генеральний дизайн та детальні функціональні специфікації для електронної системи кадрового управління в органах прокуратури», який містить опис існуючих та бажаних процесів кадрового управління.

Отримано пропозиції щодо строків і вартості розроблення та запровадження такої системи, на підставі яких підготовано техніко-економічне обґрунтування відповідного проєкту інформатизації.

Потреба у коштах на реалізацію включена до уточненого Бюджетного запиту Офісу Генерального прокурора на 2025-2027 роки за КПКВК 0901010 «0901010 «Здійснення прокурорської діяльності, підготовка та підвищення кваліфікації працівників органів прокуратури» (2025 рік – 54 810 тис. грн), який надіслано до Міністерства фінансів України листом № 21-75608вих-24 від 18.09.2024 для включення до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».

За наслідками розгляду вказаного проекту, Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» Офісу Генерального прокурора передбачено видатки за бюджетною програмою за КПКВК 0901010 у сумі 54 810,0 тис. грн, яка необхідна для реалізації пункту 2.1.5.1.1 Заходів з виконання ДАП".

Враховуючи настання дати завершення виконання та відсутність документально підтвердженої інформації по заходу (зокрема, п. 3.3.2.3.4 ДАП), є підстави для констатації того, що відповідний захід виконано частково.

Monitoring results (quarterly):

12.02.2025:
The measure was implemented on time, but partially
25.10.2024:
The measure was implemented late and partially
26.07.2024:
The measure has not been implemented
16.02.2024:
The measure has not been implemented
10.11.2023:
There is progress in the implementation of the measure
10.08.2023:
Implementation of the measure has started on time

Additional sources of information: