Measure
2.7.1.1.3. Designing software for expanding the functionality of the electronic system for registering and managing stocks of medications and medical devices in accordance with subclauses 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.7.1.1. Procurement of medications and medical devices at the expense of the state and local budgets is carried out on a professional basis by centralized procurement organizations under transparent and detailed procedures in accordance with objective needs based on the quality and evidence of effectiveness of such products and devices. If necessary, specialized international organizations are also involved in centralized procurement
Problem solving:
2.7.1. Patients and doctors do not receive medications and medical devices in a timely manner and in full, in particular due to the incomplete transition to the new system of organization and control of medical procurement, and the incomplete regulation of the processes of identifying the needs for and accounting of medications
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry of Digital Transformation of Ukraine
State Enterprise "Medical Procurement of Ukraine"
Sources of funding:
state budget and/or international technical assistance funds
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year or the amount of international technical assistance
Performance indicator:
The software design has been developed.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.1.1.3 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я повідомлено, що:
"1. "Модуль Потреба" - розроблений та введений в експлуатацію. Функціонал включає збір, агрегування і затвердження потреб, зокрема: відкриття збору потреби по напрямках за різними методологіями згідно з переліком номенклатури; формування заявки ЗОЗ; узгодження заявок ДОЗ; формування зведеної потреби МОЗ.
2. Модуль "Закупівля" - розроблений та запущено пілот. Функціонал включає консолідацію закупівель відповідно до напрямів та відстеження закупівель за рахунок інтеграції з SAP Ariba та Prozorro, функціонал включатиме: операції по прийманню лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів; операції по списанню лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів на пацієнта та відділення та повернення медичних товарів; операції по переміщенню товарів в межах закладу та передача між закладами (перерозподіл); операції по переміщенню товарів в карантин, зняття з карантину, утилізація товарів; операції по інвентаризації товару.
3.Модуль "Облік" - Розроблено.
4. Модуль "Логістика" - Проведено тендерні процедури, функціонал включатиме: моніторинг за наявністю та рухом медичних товарів та лікарських засобів на всіх рівнях; цифровізація процесу розподілу (автоматизація процесів подання уповноважених отримувачів, розподілу товару між уповаженими отримувачами); наявність інформації про забезпеченість по лікарнях/регіонах; задоволення потреб пацієнта через контроль за забезпеченістю по регіонах.
5. Модуль "Back Office 2.0" – Проводяться тендерні процедури:
Таким чином, незважаючи на те, що відповідні модулі розробляються у рамках впровадження саме експериментального проекту з впровадження електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів “е-Stock”, можемо констатувати, що у межах звітного періоду наявний суттєвий прогрес виконання вказаного заходу, а сам захід виконується.