Measure
2.6.1.4.4. Creating a unified database of research and engineering projects, intellectual properties, and technologies for military, special, and dual-use applications, engineering documentation for military products and integrating it with registers of engineering documentation
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.6.1.4. A complete inventory and appraisal of intellectual property of business entities in the defense industry has been conducted
Problem solving:
2.6.1. Nontransparent and ineffective usage and disposition of defense land, immovable properties in the defense industry, as well as surplus movable property of the army, intellectual property; uncontrolled consumption of fuel procured for the needs of the Armed Forces
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The unified database of intellectual properties in the defense industry is functioning.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
За інформацією Мінекономіки: "Пунктом 2.6.1.4.3 Заходів з виконання Програми передбачено розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження політики управління інтелектуальною власністю в оборонно-промисловому комплексі, яким визначено створення єдиної інформаційної бази науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, результатів інтелектуальної діяльності та технологій військового, спеціального і подвійного призначення, конструкторської документації на продукцію військового призначення у взаємодії із реєстрами конструкторської документації. Головним виконавцем пункту 2.6.1.4.3 визначено Міноборони, співвиконавцями Мінстратегпром, Мінекономіки, МВС, МОН, ДКА, Державний концерн «Укроборонпром» (за згодою).
Визначений пунктом 2.6.1.4.3 захід на сьогодні не виконаний і тому не встановлені вимоги до створення єдиної інформаційної бази науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, результатів інтелектуальної діяльності та технологій військового, спеціального і подвійного призначення, конструкторської документації на продукцію військового призначення у взаємодії із реєстрами конструкторської документації. Таким чином, наразі не вбачається можливим здійснити ефективне планування впровадження цифрового продукту, передбаченого пунктом 2.6.1.4.4. ".
З огляду на надану Мінекономіки інформацію створення такої бази даних не здіснювалося, а тому відповідний захід є невиконаним.
Разом з тим, НАЗК направило на погодження проект постанови КМУ щодо внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки, який, зокрема, передбачатиме зміни в частині виконання цього заходу.