Measure
2.2.3.1.2. Putting into operation the module for assessing the regulatory burden on various types of business
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.2.3.1. An analytical module for assessing the regulatory burden on various types of business and the effectiveness of regulatory acts in the relevant sectors has been introduced as a tool for reducing the cost of compliance with legal requirements in the course of business operations; appropriate approaches to monitoring the total number of regulations have been identified
Problem solving:
2.2.3. Excessive and unjustified regulatory burden on businesses, which contributes to a high level of corruption in this sector
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
funds of international technical assistance
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year and/or within the limits of international technical funds
Performance indicator:
The module for assessing the regulatory burden has been put into operation.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
Модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу є складовою частиною Регуляторного порталу, який перебуває на стадії розробки (захід 2.2.3.2.1).
ДРС, пояснюючи причини неможливості реалізації заходу у визначені строки, зазначає настпуне.
1. Виконання завдання цілком і повністю залежить від наявності достатнього фінансування на створення програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи «Регуляторний портал» (відповідний модуль є складовою системи).
2. За результатами збору цінових пропозицій встановлено, що обсяг фінансування у рамках проекту МТД EU4Business: «Підтримка інституційних органів і політики у сфері МСП (SMEPIS)» недостатній. ДРС підготовлено та надано до Мінцифри пропозицію для формування окремих завдань, проектів, робіт інформатизації Національної програми інформатизації на 2024 рік, що потребують ресурсної підтримки (від 21.02.2024 № 725/20-24, від 01.03.2024 № 845/20-24, від 15.05.2024 № 1919/20-24).
3. За результатами ряду комунікацій, в тому числі з представниками Мінцифри, визначено функціонал Регуляторного порталу, що має бути створено першочергово, в рамках наявного фінансування у проекті МТД EU4Business: «Підтримка інституційних органів і політики у сфері МСП (SMEPIS)» (на заходи зі створення Регуляторного порталу заплановано фінансування у обсязі 90 тис. євро.). ДРС звернулася до цього проекту про початок робіт щодо створення Регуляторного порталу (лист від 20.06.2024 № 2381/20-24). Тобто швидкість виконання таких робіт залежить від активності дій проекту.
4. Також є необхідним ухвалення проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (щодо деяких питань створення Єдиної інформаційної системи «Регуляторний портал» та затвердження порядку її функціонування, а також удосконалення процедури внесення змін до цього Закону)».
5. Окрім того, ДРС у грудні 2023 року (лист від 21.12.2023 № 5066/20-23) надано пропозиції до проєкту постанови КМУ «Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки» щодо перенесення строку виконання заходів. Пропозиції ДРС підтримані НАЗК (узгоджувальна нарада 07.03.2024).
Як наслідок, за результатами моніторингу за третій квартал 2024 року захід є таким, що не виконаний.
При цьому відповідно до змін, внесених у Державну антикорупційну програму постановою № 1194, строк виконання заходу 2.2.3.1.2 змінений: дата початку - квітень 2025, дата завершення - червень 2025.