Measure
2.5.10.4.2.
Development of a draft order of Ministry for development of communities and territories of Ukraine on amendments to Methods of calculation of scopes of funding,
construction, reconstruction, repair and maintenance of roads, approved by the order of наказом Ministry for development of communities and territories of Ukraine and Ministry of Finance as of September 21, 2012, no.573/1019 on the following:
1) one of the priority criteria for funding of reconstruction and rebuilding works o nthe public roads are the transport operational status indicators (ratios of traffic intensity, road surface strength, equality, friction) and the technical level of public roads;
2) transport operational status and public roads technical level shall be estimated in accordance with construction norms and requirements of regulating documentation
Measure status:
Actual execution date:
31.12.2024
The measure is aimed at achieving ESR:
2.5.10.4. Requirements have been introduced to ensure that all road construction works are planned based on the results of instrument-assisted surveys
Problem solving:
2.5.10. Imperfection of existing control instruments and lack of transparency of road construction, repair, and maintenance processes
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry for Communities and Territories Development of Ukraine
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The draft order has been developed.
In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.2 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України повідомлено, що: "Агентство відновлення листом від 24.05.2024 № 2095/1/13-01/04 ініціювало перед Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрозвитку) внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України від 21.09.2012 № 573/1019, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 за № 1734/22046 (далі – Методика).
Листом від 04.06.2024 № 10050/29/10-24 Мінрозвитку надало свої зауваження та пропозиції щодо вказаних змін до Методики.
Також, Агентство відновлення листом від 25.07.2024 № 2658/5/13-01/01 звернулось до ДРС щодо наявності у вказаному проєкті наказу норм регуляторного характеру, та отримало відповідь від 08.08.2024 № 3168/20-24 про наявність у вищезазначеному проєкті норм регуляторного характеру та потребу в реалізації передбачених Законом процедур.
Листом від 23.08.2024 № 2925/5/13-01/04 проєкт наказу з доопрацьованими змінами до Методики надіслано на погодження в установленому порядку до Мінрозвитку. Мінрозвитку погодило проєкт наказу листом від 03.09.2024 № 16333/29/10-24.
Листом від 06.09.2024 № 3022/5/13-01/01 Агентство відновлення надіслало вищезазначений проєкт наказу на погодження до Мінфіну. Мінфін листом від 29.10.2024 № 06040-05-5/31226 повідомив про потребу доопрацювання проєкту наказу та надав свої зауваження. Виходячи із наданих пропозицій та зауважень Агентства відновлення листом від 13.01.2025 № 1/1/13-01/05 направило до Мінфіну відповідні роз’яснення та розрахунки.
На сьогодні Агентство відновлення очікує відповіді Мінфіну".
З аналізу розробленого проекту наказу Мінінфраструктури про внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Мінінфраструктури, Мінфіну від 21 вересня 2012 р. № 573/1019 можемо констатувати, що положення останнього корелюються із відповідними вимогами Державної антикорупційної програми. Відтак, по-перше, проект наказу визначає, алгоритм вибору першочергових ділянок автомобільних доріг загального користування, що включає у себе оцінку транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг; по-друге, визначення фактичного транспортно експлуатаційного стану об’єктів, які потребують виконання капітального або поточного ремонту або реконструкції, зі сформованого переліку за результатами поточних, цільових, сезонних оглядів, спеціальних обстежень та діагностики має здійснюватися відповідно до ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану». Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду Агентством відновлення забезпечено предметне виконання вказаного заходу ДАП. Відтак, захід є виконаним вчасно та повністю.