Очікуваний стратегічний результат 2.1.4.2. Забезпечено здійснення електронного судочинства, зокрема шляхом запровадження можливості розгляду он-лайн певних категорій справ незалежно від місцезнаходження сторін і суду, що, зокрема, сприяє рівномірному розподілу справ між судами і суддями
Заходи — 8
2.1.4.2.1. Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту з рекомендаціями щодо визначення категорій справ, які можуть розглядатись он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.4.2.2. Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.4.2.3. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено здійснення судового розгляду он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду для окремих категорій справ відповідно до рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.1.4.2.1
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.4.2.4. Проведення аудиту поточного стану інформаційних технологій в судах, а також оцінка їх відповідності поточним завданням судочинства. У результаті аудиту повинна бути визначена оцінка поточних рішень відповідно до найкращої міжнародної практики та економічної ефективності діючої інфраструктури, а також надані рекомендації щодо подальшого розвитку та трансформації архітектури ІТ-систем судової влади
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
2.1.4.2.5. Оцінка незалежною експертною організацією результатів використання коштів для створення та вдосконалення сервісів та модулів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
2.1.4.2.6. Розроблення та затвердження функціональних вимог для забезпечення реалізації повного функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (подальшого вдосконалення сервісів і модулів)
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
2.1.4.2.7. Розроблення програмного забезпечення та запровадження технічного устаткування, необхідних для забезпечення реалізації повного функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, за участю визначених за результатами конкурентних та прозорих публічних закупівель постачальників / виконавців (у тому числі щодо розширення функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з урахуванням положень процесуального законодавства та щодо забезпечення судів засобами інформатизації (серверним, мережевим та комп’ютерним обладнанням, зокрема сканерами)
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
2.1.4.2.8. Розроблення та затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему, яке визначає порядок функціонування та застосування усіх підсистем (модулів)
Головний виконавець: Вища рада правосуддя
Індикатори — 4
оприлюднено аналітичний звіт з рекомендаціями щодо визначення категорій справ, які можуть розглядатися он-лайн, незалежно від місцезнаходження сторін і суду
набрав чинності закон, яким передбачено здійснення судового розгляду он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду для окремих категорій справ відповідно до рекомендацій, вказаних в аналітичному звіті
реалізовано всі визначені законом функції Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) здійснення судового розгляду он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду для окремих категорій справ застосовується у всіх категоріях справ, де це є обґрунтованим та доцільним (5 відсотків);
б) здійснення судового розгляду он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду для окремих категорій справ здійснюється без шкоди правам та законним інтересам учасників таких проваджень (5 відсотків);
в) Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система виконує в повному обсязі усі функції, які визначені для неї законом (5 відсотків)