Прогрес виконання заходів станом на 22.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
1
1
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 1

2.2.5.3.1. 2.2.5.3.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який усуває надмірний рівень дискреції у реалізації повноважень Антимонопольного комітету, зокрема шляхом:
1) установлення граничних строків розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції для кожного з видів порушень;
2) установлення вичерпного переліку підстав та порядку продовження строку розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, а також граничного строку, на який може бути продовжено розгляд такої справи;
3) установлення прозорого та недискримінаційного порядку обмеження строків ознайомлення сторонами у справі з матеріалами справи, а також порядку визначення таких строків;
4) установлення можливості і визначення умов для зупинення провадження у справі на період розгляду порушень, передбачених пунктами 13-15 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, розпочатих в рамках розгляду відповідної справи, а також на період розгляду інших справ (щодо створення перешкод під час проведення перевірок, неявки на виклик органів Комітету для надання пояснень);
6) установлення порядку визначення та заміни державних уповноважених, відповідальних за розгляд справ про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, справ про державну допомогу;
7) установлення права осіб, які беруть участь у справі, заявляти відводи державним уповноваженим, відповідальним за розслідування справ, та визначення переліку умов для задоволення таких відводів;
9) установлення, що порядок визначення розміру штрафів визначається на рівні підзаконного нормативно-правового акта

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

Індикатори — 2

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон, яким усунуто надмірний рівень дискреції у реалізації повноважень Антимонопольного комітету, зокрема:
а) встановлено граничні строки розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції для кожного з видів порушень (10 відсотків);
б) установлено вичерпний перелік підстав та порядок продовження строку розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, а також граничний строк, на який може бути продовжено розгляд такої справи
(10 відсотків);
в) установлено прозорий та недискримінаційний порядок обмеження строків ознайомлення сторонами у справі з матеріалами справи, а також порядок визначення таких строків (10 відсотків);
г) установлено можливість і визначено умови для зупинення провадження у справі на період розгляду порушень, передбачених пунктами
13—15 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, розпочатих в рамках розгляду відповідної справи, а також на період розгляду інших справ (щодо створення перешкод під час проведення перевірок, неявки на виклик органів Комітету для надання пояснень) (10 відсотків);
д) установлено порядок визначення та заміни державних уповноважених, відповідальних за розгляд справ про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, справ про державну допомогу (10 відсотків);
е) установлено право осіб, які беруть участь у справі, заявляти відводи державним уповноваженим, відповідальним за розслідування справ, та визначено перелік умов для задоволення таких відводів (10 відсотків);
ж) установлено, що порядок визначення розміру штрафів визначається на рівні підзаконного нормативно-правового акта (10 відсотків)

2
0 / 30%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.3, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.3, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.3, як високу або дуже високу (10 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)