Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
1 2
3
Виконується Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 3

2.4.1.2.1. Підготовка аналітичного звіту, який містить аналіз щодо:
1) міжнародних стандартів та найкращих практик у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
2) релевантного іноземного досвіду в питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
3) національного контексту щодо діяльності суб’єктів господарювання державного сектору економіки та розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки;
4) можливості та доцільності створення управління централізованого органу координації власності;
5) засад діяльності управління централізованого органу координації власності, зокрема, для запобігання здійсненню на нього політичного впливу (у разі визнання доцільності створення управління централізованого органу координації власності)

Головний виконавець: Міністерство економіки України

2.4.1.2.2. Проведення обговорення звіту, зазначеного у підпункті 2.4.1.2.1, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти

Головний виконавець: Міністерство економіки України

2.4.1.2.3. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким розмежовано функції власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки, з урахуванням результатів здійснення заходів, зазначених у підпунктах 2.4.1.2.1 і 2.4.1.2.2

Головний виконавець: Міністерство економіки України

Індикатори — 3

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 30%

підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт, який містить аналіз:
а) міжнародних стандартів та найкращих практик у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
б) релевантного іноземного досвіду у питаннях розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
в) національного контексту щодо діяльності суб’єктів господарювання державного сектору економіки та розмежування функцій власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки (6 відсотків);
г) можливості та доцільності утворення управління централізованого органу координації власності (6 відсотків);
ґ) засад діяльності управління централізованого органу координації власності, зокрема, задля його убезпечення від політичного впливу (у разі визнання доцільності створення управління централізованого органу координації власності) (6 відсотків)

2
0 / 35%

набрав чинності закон, яким розмежовані функції власника, регулятора та органу, що формує політику щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки, з урахуванням рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, та результатів обговорення із заінтересованими сторонами

3
0 / 35%

щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що:
а) законодавчо визначене розмежування функцій власника підприємств державної форми власності, регулятора та органу формування політики повністю або здебільшого ефективно усуває конфлікти між цими функціями (15 відсотків);
б) на практиці функції власника підприємств державної форми власності, регулятора та органу формування політики розмежовані та не конфліктують між собою (20 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)