Прогрес виконання заходів станом на 22.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
13
13
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 13

2.7.3.4.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України законопроекту про внесення змін до законів України із урахуванням пропозицій , поданих Мінсоцполітики, яким визначено:
1) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
2) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни через визначену процедуру відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку;
3) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які проводять оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків;
4) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі із використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів;
5) обов’язок ведення документації в електронній формі під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб;
6) обов’язок щодо проведення відповідної оцінки та суб’єктів її проведення;
7) обовʼязок щодо оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень про встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення;
8) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції із проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги;
9) право особи, щодо якої проводиться оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу і встановлення обсягу відповідної допомоги.

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

2.7.3.4.2 (1). Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

2.7.3.4.2 (2). Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.3 (1). Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

2.7.3.4.3 (2). Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у
підпункті 2.7.3.4.1

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.4 (1). Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

2.7.3.4.4 (2). Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.5 (1). Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

2.7.3.4.5 (2). Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.6. Розроблення та прийняття нормативно-правового акта щодо функціонування електронної системи у системі встановлення інвалідності та підтримки людей із обмеженням повсякденного функціонування як складової Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, яка:
1) має функціонал додаткової верифікації особи;
2) має функціонал визначення та призначення особі необхідної соціальної підтримки;
3) відтворює унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
4) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо;
5) здійснює взаємодію з іншими державними реєстрами і базами даних

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.7. Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.8. Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

2.7.3.4.9. Введення в тестову експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6

Головний виконавець: Міністерство соціальної політики України

Індикатори — 3

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон щодо внесення змін до законів України, яким визначено:
а) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної з використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (7 відсотків);
б) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку (7 відсотків);
в) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які здійснюють оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків (7 відсотків);
г) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі з використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів (7 відсотків);
ґ) обов’язок ведення в електронній формі документації під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та визначення обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків);
д) обов’язок проведення відповідної оцінки та суб’єкти її проведення (7 відсотків);
е) обов’язок оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень щодо встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення (7 відсотків);
є) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції з проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги (7 відсотків);
ж) право особи, щодо якої відбувалася оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу та встановлення обсягу відповідної допомоги (7 відсотків);
з) критерії для прийняття рішення про дистанційний розгляд заяв про визначення потреб та обсягу допомоги на підставі проведеної оцінки функціонального стану
(7 відсотків)

i
2
0 / 20%

розроблено технічні вимоги на функціонал щодо збереження результатів оцінки обмеження функціонування та життєдіяльності, який забезпечує:
а) формування та оприлюднення в знеособленому вигляді результатів проведеної оцінки в електронній формі (7 відсотків);
б) ведення відомостей щодо визначення стану та обмеження життєдіяльності людини, її потреб у соціальній підтримці відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків);
в) взаємодію з відповідною системою Мінсоцполітики (6 відсотків)

i
3
0 / 10%

розроблено технічні вимоги на функціонал електронної інформаційної системи соціальної сфери щодо підтримки осіб з обмеженням повсякденного функціонування, який забезпечує:
а) додаткову верифікацію особи (3 відсотки);
б) визначення необхідного виду соціальної підтримки та призначення її особі
(3 відсотки);
в) відтворює унікальний номер запису з Єдиного державного демографічного реєстру (2 відсотки);
г) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо
(2 відсотки)

i
* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)