ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР
ОСР: 3.3.3.6. Підвищено ефективність АРМА завдяки посиленню інституційної спроможності органу, механізмів його міжнародного співробітництва, виявлення та розшуку активів за кордоном, а також завдяки кадровому перезавантаженню його керівного складу на основі принципів фаховості та незаангажованості
Прогрес виконання заходів станом на
22.11.2024
заходи, виконання яких станом на
30.09.2024
1
3
4
Виконано частково
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) -
1 (
25%)
№ | Назва ОСР | Назва заходу | Головний виконавець | Результати моніторингу (останні) | Статус | % виконання заходів (повністю та частково) | Оцінка досягнення ОСР | Середній рівень ОСР |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Напрямок 3.3. Кримінальна відповідальність |
25%
1 /
4
|
0.0% | ||||||
Проблема 3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом |
25%
1 /
4
|
0.0% | ||||||
6.1 | ОСР 3.3.3.6. Підвищено ефективність АРМА завдяки посиленню інституційної спроможності органу, механізмів його міжнародного співробітництва, виявлення та розшуку активів за кордоном, а також завдяки кадровому перезавантаженню його керівного складу на основі принципів фаховості та незаангажованості | 3.3.3.6.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким: 1) удосконалено порядок конкурсного добору Голови АРМА для досягнення вищого рівня прозорості добору, усунення ризиків політизації чи упередженості конкурсної комісії; 2) визначено вичерпний перелік серйозних підстав для дострокового звільнення або припинення повноважень Голови АРМА, а також передбачено можливість його відсторонення лише у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України; 3) запроваджено гарантії незалежності АРМА від неналежного втручання або впливу на діяльність органу; 4) процедуру проведення незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА приведено у відповідність із Конституцією України, та створено передумови для її дієвого застосування у практичній діяльності | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | Захід виконано невчасно та частково |
25%
1 /
4
|
0.0%
|
|
|
6.2 | 3.3.3.6.2 Розроблення проектів нормативно-правових актів, затвердження яких є необхідним для виконання закону, зазначеного у підпункті 3.3.3.6.1 | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | ||||||
6.3 | 3.3.3.6.3 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 3.3.3.6.2, отримання експертних висновків та їх доопрацювання | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | ||||||
6.4 | 3.3.3.6.4 Видання нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 3.3.3.6.2, та проведення їх державної реєстрації | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |