Очікуваний стратегічний результат 3.3.3.10. Випадки легалізації коштів та активів, одержаних корупційним шляхом, виявляються та належно фіксуються завдяки ефективній роботі Держфінмоніторингу та нормативному врегулюванню його співпраці з Національним агентством, Національним антикорупційним бюро, Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою, АРМА та іншими державними органами
Індикатори — 2
запроваджено електронну захищену систему обміну інформацією між Держфінмоніторингом, суб’єктами первинного фінансового моніторингу, суб’єктами державного фінансового моніторингу
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють:
а) діяльність Держфінмоніторингу як повністю або загалом ефективну (15 відсотків);
б) взаємодію Держфімоніторингу із органами прокуратури та органами досудового розслідування як повністю або загалом дієву (15 відсотків);
в) взаємодію Держфінмоніторингу із АРМА як повністю або загалом дієву (10 відсотків);
г) взаємодію Держфінмоніторингу із Національним агентством як повністю або загалом дієву (10 відсотків)