Очікуваний стратегічний результат 3.3.4.2. Звужено предметну підсудність Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди
Заходи — 2
3.3.4.2.1. Підготовка аналітичного звіту щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
3.3.4.2.2. Проведення обговорення висновків та рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових та міжнародних організацій, координаторів проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
Індикатори — 2
підготовлено та оприлюднено аналітичний звіт щодо доцільності подальшого звуження предметної підсудності Вищого антикорупційного суду через збільшення розміру предмета злочину або завданої ним шкоди
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють:
а) предметну підсудність Вищого антикорупційного суду як повністю оптимальну або переважно оптимальну (25 відсотків);
б) рівень навантаження на суддів Вищого антикорупційного суду як оптимальний або переважно оптимальний (25 відсотків)