ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР

ОСР: 1.2.1.1. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки інтеграції антикорупційної тематики до змісту освіти всіх рівнів, що, зокрема, включає формування у суспільстві стійкого уявлення про корупцію як явище, що суттєво сповільнює соціально-економічний розвиток держави, про корупціонерів як осіб, які роблять публічну адміністрацію неефективною, а також усвідомлення того, що недоброчесні практики, навіть коли виглядають зручною можливістю вирішити свої питання у короткостроковій перспективі, завжди є невигідними для людини та суспільства у середньостроковій та довгостроковій перспективі

Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
5 2 14
21
Виконано Не виконано Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 5 ( 23.8%)
Назва ОСР Назва заходу Головний виконавець Результати моніторингу (останні) Статус % виконання заходів (повністю та частково) Оцінка досягнення ОСР Середній рівень ОСР
Напрямок 1.2. Формування негативного ставлення до корупції
23.8% 5 / 21
0.0%
Проблема 1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
23.8% 5 / 21
0.0%
1.1 ОСР 1.2.1.1. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки інтеграції антикорупційної тематики до змісту освіти всіх рівнів, що, зокрема, включає формування у суспільстві стійкого уявлення про корупцію як явище, що суттєво сповільнює соціально-економічний розвиток держави, про корупціонерів як осіб, які роблять публічну адміністрацію неефективною, а також усвідомлення того, що недоброчесні практики, навіть коли виглядають зручною можливістю вирішити свої питання у короткостроковій перспективі, завжди є невигідними для людини та суспільства у середньостроковій та довгостроковій перспективі 1.2.1.1.1 Внесення до Державного стандарту профільної середньої освіти: а) переліку ціннісних орієнтирів щодо формування нетерпимості до корупції та проявів недоброчесності; б) переліку завдань під час формування громадянських та соціальних компетентностей щодо формування нетерпимості до корупції в усіх її проявах, розуміння неприпустимості толерування нерівності та недоброчесності, а також готовності відмовитися від недоброчесних практик під час розв’язання проблем Міністерство освіти і науки України Захід не виконано Не виконано
23.8% 5 / 21
0.0%
1.2 1.2.1.1.2 Включення до мети наскрізної змістовної лінії “Громадянська відповідальність” положень щодо формування нетерпимості до корупції та слідування доброчесним стратегіям поведінки Міністерство освіти і науки України Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.3 1.2.1.1.3 Розроблення навчально-методичних матеріалів, які будуть використовуватися для досягнення мети наскрізної змістовної лінії “Громадянська відповідальність” в частині формування нетерпимості до корупції та слідування доброчесним стратегіям поведінки (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.4 1.2.1.1.4 Подання документів для отримання грифа щодо рекомендації для використання в освітньому процесі навчально-методичним посібником щодо формування нетерпимості до корупції та слідування доброчесним стратегіям поведінки Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
1.5 1.2.1.1.5 Розроблення рекомендацій щодо реалізації в освітньому процесі наскрізної змістової лінії “Громадянська відповідальність” в частині формування нетерпимості до корупції та слідування доброчесним стратегіям поведінки Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.6 1.2.1.1.6 Розроблення навчальної програми та навчально-методичного посібника курсу за вибором про запобігання корупції та суспільну доброчесність для 9 класів (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.7 1.2.1.1.7 Подання документів для отримання грифа щодо рекомендації для використання в освітньому процесі навчальною програмою і навчально-методичним посібником курсу за вибором про запобігання корупції та суспільну доброчесність для 9 класів Національне агентство з питань запобігання корупції Захід не виконано Не виконано
1.8 1.2.1.1.8 Розроблення навчальної програми та навчально-методичного посібника курсу за вибором про академічну доброчесність для 7––8 класів (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
1.9 1.2.1.1.9 Подання документів для отримання грифа щодо рекомендації для використання в освітньому процесі навчальною програмою і навчально-методичним посібником курсу за вибором про академічну доброчесність для 7––8 класів Національне агентство з питань запобігання корупції Не розпочато
1.10 1.2.1.1.10 Розроблення навчальної програми та навчально-методичного посібника курсу за вибором про академічну доброчесність для 10––11 класів (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
1.11 1.2.1.1.11 Подання документів для отримання грифа щодо рекомендації для використання в освітньому процесі навчальною програмою і навчально-методичним посібником курсу за вибором про академічну доброчесність для 10––11 класів Національне агентство з питань запобігання корупції Не розпочато
1.12 1.2.1.1.12 Розроблення навчально-методичних матеріалів з антикорупційної тематики (запобігання корупції та доброчесність) для здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти в частині розвитку наскрізних громадянських та соціальних компетентностей (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
1.13 1.2.1.1.13 Визначення МОН розробленої антикорупційної тематики (запобігання корупції та доброчесності) як обов’язкової складової державних стандартів професійної (професійно-технічної) освіти (як окремий освітній компонент чи наскрізний в інших освітніх компонентах) Національне агентство з питань запобігання корупції Не розпочато
1.14 1.2.1.1.14 Приведення у відповідність освітніх програм професійної (професійно-технічної) освіти з метою включення розробленої антикорупційної тематики (запобігання корупції та доброчесність) як обов’язкової складової (як окремий освітній компонент чи наскрізний в інших освітніх компонентах) Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.15 1.2.1.1.15 Розроблення навчально-методичних матеріалів з антикорупційної тематики (запобігання корупції, суспільна та академічна доброчесність) для першого курсу здобувачів вищої освіти (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.16 1.2.1.1.16 Розроблення змін до Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти, затверджених наказом МОН від 1 червня 2016 р. № 600, якими передбачено серед переліку обов’язкових загальних компетентностей для освітнього рівня бакалавр компетентність, пов’язану із нетерпимістю до корупції в усіх її проявах, розумінням неприпустимості толерування нерівності та недоброчесності Міністерство освіти і науки України Захід виконано вчасно і повністю Виконано
1.17 1.2.1.1.17 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 1.2.1.1.16 Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.18 1.2.1.1.18 Доопрацювання (у разі потреби) та видання наказу, зазначеного у підпункті 1.2.1.1.16 Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.19 1.2.1.1.19 Розроблення змін до стандартів вищої освіти, затверджених наказами МОН з урахуванням змін до Методичних рекомендацій, передбачених у підпункті 1.2.1.1.16 Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.20 1.2.1.1.20 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 1.2.1.1.19 Міністерство освіти і науки України Не розпочато
1.21 1.2.1.1.21 Доопрацювання (у разі потреби) та видання наказу, зазначеного у підпункті 1.2.1.1.19 Міністерство освіти і науки України Не розпочато