Напрямок 1.1.
Формування та реалізація державної антикорупційної політики
100%
1 /
1
56.5%
Проблема 1.1.1.
Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
100%
1 /
1
75.4%
5.4 (22)
ОСР
1.1.1.5.
На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
1.1.1.5.4 (22) Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 1.5.3.1.6, 2.2.2.4.8, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.3, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7, 2.4.3.1.9, 2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2–2.5.1.4.2, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 2.7.7.2.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.2 (зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік)
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
100%
1 /
1
100.0%
високий рівень
Напрямок 2.5.
Будівництво, земельні відносини та інфраструктура
41.7%
5 /
12
21.6%
Проблема 2.5.10.
Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг
41.7%
5 /
12
45.4%
1.1 (1)
ОСР
2.5.10.1.
Щодо проектів публічної інфраструктури забезпечено обов’язкову публікацію всіх відомостей, передбачених Законом України “Про відкритість використання публічних коштів”, а також розкриття даних згідно із стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard) та публікацію даних (зокрема проектної документації та методики розрахунку очікуваної вартості закупівлі) у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
2.5.10.1.1 (1) Забезпечення обов’язкового оприлюднення всього масиву інформації, визначеної частиною першою статті 3 Закону України “Про відкритість використання публічних коштів”, щодо дорожніх інфраструктурних проектів на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, зокрема, щодо:
1) розпорядника (одержувача) бюджетних коштів (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
2) головного розпорядника бюджетних коштів (найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
3) обсягів бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період — всього та в розрізі бюджетних програм;
4) обсягів проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період — всього та в розрізі бюджетних програм (при цьому зазначаються також види та обсяги відповідних надходжень щодо коштів спеціального фонду бюджету);
5) інформації про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, строк дії договору);
6) інформації про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності);
7) кількості службових відряджень, зокрема із зазначенням кількості закордонних відряджень, загальний обсяг витрат на службові відрядження, зокрема із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
66.7%
2 /
3
55.0%
середній рівень
1.2
2.5.10.1.2 Розроблення та видання наказу Агентства відновлення, яким врегульовано питання про оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних, які згідно з додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Агентством відновлення;
виконання Агентством відновлення у повному обсязі вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 та наказу; забезпечення оприлюднення відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних відповідно до переліку наборів даних за стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard), публікації даних (зокрема, проектної документації та методики розрахунку очікуваної вартості закупівлі) у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.3 (1)
2.5.10.1.3 (1) Виконання Агентством відновлення та обласними держадміністраціями у повному обсязі вимог наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.1.2, та забезпечення оприлюднення відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних відповідно до переліку наборів даних за стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard), публікації даних (зокрема проектної документації та методики розрахунку очікуваної вартості закупівлі) у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.5.10.2.
Результати проведення моніторингу за якістю дорожніх робіт, дані про результати перевірок, штрафні санкції публікуються на офіційному веб-сайті ініціатора перевірки, ініціатора або замовника моніторингу
2.5.10.2.1 Здійснення паспортизації автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них (за наявного фінансування); внесення паспортів автомобільних доріг та штучних споруд на них у Єдину геоінформаційну базу даних автомобільних доріг загального користування державного значення та Аналітичну експертну систему управління мостами (АЕСУМ)
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
0%
0 /
2
0.0%
низький рівень
2.2
2.5.10.2.2 Підготовка та оприлюднення кожного півріччя Агентством відновлення звіту щодо актуального стану паспортизації автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них із зазначенням автомобільних доріг, щодо яких паспортизацію проведено, а також даних щодо техніко-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення в розрізі автомобільних доріг, у тому числі із зазначенням категорії, пікетної прив’язки автомобільної дороги, геометричних і технічних характеристик, показників рівності та міцності, обсягів руйнувань
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.5
ОСР
2.5.10.3.
Створено відкриту карту будівництва, ремонту та експлуатації доріг, на якій відображаються проведені тендери і укладені договори на такі роботи, з метою уникнення багаторазового проведення робіт на тих самих ділянках; цю карту інтегровано із Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва
2.5.10.3.5 Проведення дослідної експлуатації та запуск в промислову експлуатацію інтерактивної карти робіт, у тому числі робіт з відновлення (модернізації) України, інтегрованої з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
100%
1 /
1
85.0%
високий рівень
4.2
ОСР
2.5.10.4.
Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень
2.5.10.4.2 Розроблення проекту наказу Мінінфраструктури про внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Мінінфраструктури, Мінфіну від 21 вересня 2012 р. № 573/1019, в якому передбачено, що:
1) одним із критеріїв черговості фінансування реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг визначити показники транспортно- експлуатаційного стану (коефіцієнти інтенсивності руху, міцності дорожнього одягу, рівності, зчеплення) та технічний рівень автомобільних доріг загального користування;
2) транспортно- експлуатаційний стан та технічний рівень автомобільних доріг загального користування
необхідно встановлювати відповідно до будівельних норм та норм нормативних документів
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
50%
2 /
4
40.0%
середній рівень
4.3
2.5.10.4.3 Проведення громадського обговорення та погодження із заінтересованими органами проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.4.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
4.5
2.5.10.4.5 Розроблення та впровадженя системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Захід не виконано
Не виконано
4.6
2.5.10.4.6 Проведення збору даних за результатами інструментальних обстежень автомобільних доріг, на підставі яких за допомогою системи, зазначеної у підпункті 2.5.10.4.5 здійснюється планування дорожньо-будівельних робіт
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
5.1
ОСР
2.5.10.5.
Забезпечено цілодобовий всеохопний автоматизований габаритно-ваговий контроль; встановлено адміністративну відповідальність для вантажовідправників, перевізників за перевищення габаритно-вагових параметрів; інформація про порушення габаритно-вагових параметрів, накладені санкції публікується на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки
2.5.10.5.1 Забезпечення відновлення роботи всіх WIM систем, розташованих на автомобільних дорогах, що введені в експлуатацію до початку введення правового режиму воєнного стану в Україні Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, крім тих, що перебувають на тимчасово окупованих територіях та територіях, на яких ведуться бойові дії (за наявності фінансування)
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
2
47.0%
середній рівень
5.2
2.5.10.5.2 Введення в експлуатацію та забезпечення функціонування щонайменше 45 нових WIM систем (за наявності фінансування)
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується