Відгук громадськості

Захід

1.1.5.2.8. Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої новим засадам здійснення адміністративної процедури, зокрема через центри “ДІЯ” (центри надання адміністративних послуг)

Статус заходу:

Виконано частково

Фактична дата виконання:

30.06.2025

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.1.5.2. Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо

Вирішення Проблеми:

1.1.5. У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб

Строки виконання:

01.01.2025 - 30.06.2025

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство юстиції України
співвиконавці:
Міністерство цифрової трансформації України
Національне агентство з питань запобігання корупції

Джерела фінансування:

державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги

Показник виконання:

інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Мін’юст повідомляє, що інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. За підсумками кампанії підготовлено звіт.

На офіційному вебсайті Міністерства юстиції України розміщено інформаційно-просвітницькі матеріали, присвячені новим засадам здійснення адміністративної процедури. Ці матеріали спрямовані на підвищення обізнаності громадян щодо спрощення адміністративних процесів. Додатково відповідні публікації поширювалися через офіційні сторінки Міністерства у соціальних мережах, а також на платформах стейкхолдерів та в медіа.

Узагальнена інформація щодо виконання заходу разом із посилання на опубліковані матеріали додається окремим файлом.

Разом з цим, відповідно до назви заходу кампанія мала охоплювати інформування про засади здійснення адміністративних процедур через центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) “Дія”. Крім того, очікуваний стратегічний результат ДАП 1.1.5.2 — “Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо” — вказує на необхідність поширення інформації про доступні інструменти, зокрема ЦНАП, як ключовий елемент для забезпечення прозорості та спрощення процедур.

Однак, у рамках кампанії відсутні публікації, які б інформували громадян про можливість здійснення адміністративних процедур через центри “Дія” (ЦНАП).

Підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу розміщених інформаційних матеріалів, встановлено, що захід виконано частково.

Результати моніторингу (щоквартально):

06.08.2025:
Захід виконано вчасно, але частково
14.05.2025:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: