Захід
1.1.5.2.8. Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої новим засадам здійснення адміністративної процедури, зокрема через центри “ДІЯ” (центри надання адміністративних послуг)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
30.06.2025
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.5.2. Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо
Вирішення Проблеми:
1.1.5.
У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство цифрової трансформації України
Національне агентство з питань запобігання корупції
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Мін’юст повідомляє, що інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. За підсумками кампанії підготовлено звіт.
На офіційному вебсайті Міністерства юстиції України розміщено інформаційно-просвітницькі матеріали, присвячені новим засадам здійснення адміністративної процедури. Ці матеріали спрямовані на підвищення обізнаності громадян щодо спрощення адміністративних процесів. Додатково відповідні публікації поширювалися через офіційні сторінки Міністерства у соціальних мережах, а також на платформах стейкхолдерів та в медіа.
Узагальнена інформація щодо виконання заходу разом із посилання на опубліковані матеріали додається окремим файлом.
Разом з цим, відповідно до назви заходу кампанія мала охоплювати інформування про засади здійснення адміністративних процедур через центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) “Дія”. Крім того, очікуваний стратегічний результат ДАП 1.1.5.2 — “Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо” — вказує на необхідність поширення інформації про доступні інструменти, зокрема ЦНАП, як ключовий елемент для забезпечення прозорості та спрощення процедур.
Однак, у рамках кампанії відсутні публікації, які б інформували громадян про можливість здійснення адміністративних процедур через центри “Дія” (ЦНАП).
Підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу розміщених інформаційних матеріалів, встановлено, що захід виконано частково.