Відгук громадськості

Захід

1.2.1.2.6. Схвалення рекомендацій для закладів загальної середньої освіти розпорядчим документом МОН з визначенням граничного строку їх упровадження в діяльність закладів загальної середньої освіти

Статус заходу:

Не розпочато

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.2.1.2. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки створенню сприятливих умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та осіб, які працюють з населенням, зокрема з питань академічної доброчесності та формування у здобувачів освіти ставлення нетерпимості до корупції у всіх її проявах

Вирішення Проблеми:

1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності

Строки виконання:

01.02.2024 - 31.05.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство освіти і науки України
співвиконавці:
Національне агентство з питань запобігання корупції

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

рекомендації схвалено розпорядчим актом МОН, яким, зокрема, визначено граничні строки їх втілення

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

За повідомленням Міністерства освіти і науки України, "від Національного агентства на виконання п. 1.2.1.2.5. "Розроблення рекомендацій щодо забезпечення прозорості та доброчесності у діяльності закладів загальної середньої освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)" матеріали для розгляду до МОН не надходили (термін березень 2023 - січень 2024).

Після надходження розроблених рекомендацій, МОН буде опрацьовано надіслані матеріали від Національного агенства".

Результати моніторингу (щоквартально):

26.04.2024:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: