Відгук громадськості

Захід

1.2.1.2.14. Схвалення рекомендацій для закладів вищої освіти розпорядчим документом МОН з визначенням граничного строку їх впровадження в діяльність закладів вищої освіти

Статус заходу:

Не виконано

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.2.1.2. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки створенню сприятливих умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та осіб, які працюють з населенням, зокрема з питань академічної доброчесності та формування у здобувачів освіти ставлення нетерпимості до корупції у всіх її проявах

Вирішення Проблеми:

1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності

Строки виконання:

01.03.2024 - 31.05.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство освіти і науки України
співвиконавці:
Національне агентство з питань запобігання корупції

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

рекомендації схвалено розпорядчим документом МОН, яким, зокрема, визначено граничні строки їх впровадження

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

За повідомленням Міністерства освіти і науки України, станом на 30.09.2024 р. "від Національного агентства на виконання п. 1.2.1.2.13 "Розроблення рекомендацій щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів вищої освіти (виконавець: НАЗК, строки: березень 2023-лютий 2024)" надійшли матеріали для розгляду до МОН (лист від 27.09.2024 №37595/0/1-24).

Матеріали знаходяться на опрацюванні МОН, готується проєкт наказу МОН щодо затвердження методичних рекомендацій".

Результати моніторингу (щоквартально):

30.10.2024:
Захід не виконано
02.08.2024:
Захід не виконано
26.04.2024:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: