Відгук громадськості

Захід

1.2.1.2.15. Закріплення у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах рекомендацій, зазначених у підпункті 1.2.1.2.13

Статус заходу:

Не виконано

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.2.1.2. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки створенню сприятливих умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та осіб, які працюють з населенням, зокрема з питань академічної доброчесності та формування у здобувачів освіти ставлення нетерпимості до корупції у всіх її проявах

Вирішення Проблеми:

1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності

Строки виконання:

01.06.2024 - 31.12.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство освіти і науки України

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

рекомендації, зазначені у підпункті 1.2.1.2.13, закріплено у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

За інформацією від виконавця, надіслано інструктивний лист МОН на ЗВО (від 24.04.2025 №1/8061-25), яким зазначається необхідність закріплення в своїх нормативних документах, зокрема статутах, інструкціях, наказах тощо норм щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності ЗВО, передбачених Методичними рекомендаціями, до 01 вересня 2025 року. Водночас відсутня інформація про те, що рекомендації, зазначені у підпункті 1.2.1.2.13, закріплено у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах.

Результати моніторингу (щоквартально):

08.08.2025:
Захід не виконано
24.04.2025:
Захід не виконано
30.01.2025:
Захід не виконано
31.10.2024:
Виконання заходу розпочато вчасно
05.08.2024:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: