Відгук громадськості

Захід

3.3.3.3.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
2) визначено права та обов’язки АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
3) визначено права та обов’язки власника щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
4) визначено права та обов’язки управителя щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які були передані в управління АРМА, а надалі передані управителю;
5) визначено права та обов’язки третіх осіб, які мають або можуть мати законні інтереси щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА

Статус заходу:

Виконано частково

Фактична дата виконання:

08.01.2025

Захід спрямований на досягнення ОСР:

3.3.3.3. Чітко визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо арештованих активів в управлінні цього органу, цивільно-правові, податкові та інші права та обов’язки їх власників, АРМА та третіх осіб щодо відповідного майна

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання:

01.01.2024 - 31.05.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

проект закону подано до Верховної Ради України

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Захід вважається таким, що "виконаний частково" у зв'язку з частковим досягненням показника (індикатора) виконання заходу в інший спосіб, ніж передбачено Державною антикорупційною програмою на 2023 - 2025 роки (далі - ДАП).

Так, на виконання пп. 1, 3, 4 і 5 заходу, передбаченого п. 3.3.3.3.1 додатка 2 до ДАП, у Верховній Раді України зареєстровано законопроект від 08.01.2025 № 12389 «Про внесення змін до Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» стосовно визначення особливості речового (майнового) титулу Національного агентства щодо арештованих активів».

Результати моніторингу (щоквартально):

13.05.2025:
Захід виконано невчасно та частково
05.02.2025:
Захід виконано невчасно та частково
08.11.2024:
Захід виконано невчасно та частково
15.08.2024:
Захід виконано невчасно та частково
15.05.2024:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

1. Верховна Рада України: Законопроект від 08.01.2025 № 12389

Додаткові джерела інформації: