Захід
3.3.3.3.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
2) визначено права та обов’язки АРМА щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
3) визначено права та обов’язки власника щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА;
4) визначено права та обов’язки управителя щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які були передані в управління АРМА, а надалі передані управителю;
5) визначено права та обов’язки третіх осіб, які мають або можуть мати законні інтереси щодо активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні або у справі щодо визнання активів необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави і які передані в управління АРМА
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
30.09.2024
Захід спрямований на досягнення ОСР:
3.3.3.3. Чітко визначено особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо арештованих активів в управлінні цього органу, цивільно-правові, податкові та інші права та обов’язки їх власників, АРМА та третіх осіб щодо відповідного майна
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
проект закону подано до Верховної Ради України
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), на виконання відповідного заходу Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки розробило проект Закону України «Про внесення змін Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» стосовно визначення особливості речового (майнового) титулу АРМА щодо арештованих активів» (далі - законопроект).
АРМА повідомляє, що законопроект погоджено із центральними органами виконавчої влади та направлено листом від 02.07.2024 № 5614/1-27-24/7.7 до Міністерства юстиції України для проведення правової експертизи.
Законопроект 02.07.2024 було направлено до Національного агентства з питань запобігання корупції для визначення необхідності проведення антикорупційної експертизи.
За результатами моніторингу ступеня відповідності фактично вжитих дій вимогам Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки щодо змісту виконання, відповідний захід вважається таким, що «виконаний частково».