Захід
3.3.3.8.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено порядок невідкладного інформування АРМА прокурорів про виявлення активів, на які може бути накладено арешт;
2) запроваджено обов’язкове планування арешту активу, щодо якого порушуватиметься питання про його передачу в управління АРМА, до подання прокурором клопотання про накладення арешту на актив у кримінальному провадженні або в порядку цивільного судочинства;
3) передбачено можливість передачі в управління АРМА будь-якого активу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні та вартість якого перевищує 200 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (незалежно від визнання такого активу речовим доказом та підстав для накладення арешту у кримінальному провадженні)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
3.3.3.8. Накладення арешту та передача в управління АРМА незаконно одержаних активів для збереження їх економічної вартості здійснюються ефективно та своєчасно
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
проект закону подано до Верховної Ради України
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Розроблено проект Закону України "Про внесення змін до кримінального процесуального кодексу України щодо врегулювання порядку інформування прокурорів про виявлення активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні", який листом від 10.05.2024 № 4219/1-31-24/7.7 надіслано до Національного агентства з питань запобігання корупції для
визначення необхідності проведення антикорупційної експертизи