Захід
2.7.3.5.1.
Проведення кожного півріччя моніторингу належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, який обов’язково включає вивчення стану дотримання вимог щодо:
1) оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб в електронній формі;
2) видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.7.3.5. У промислову експлуатацію введено електронний реєстр листків непрацездатності
Вирішення Проблеми:
2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство охорони здоров’я України
Джерела фінансування:
кошти Пенсійного фонду України
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
звіт за результатами моніторингу оприлюднено кожного півріччя
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Пенсійним фондом України повідомлено, що: " на виконання заходу 2.7.3.5.1 додатка 2 до Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Пенсійним фондом України проведено спільне з громадськими організаціями моніторингове дослідження щодо належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН) у I півріччі 2025 року. Звіт за результатами спільного моніторингового дослідження опубліковано за посиланням - https://www.pfu.gov.ua/2172781-zvit-za-rezultatamy-spilnogo-monitoryngovogo-doslidzhennya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-ta-gromadskyh-organizatsij-shhodo-nalezhnogo-funktsionuvannya-elektronnogo-reyestru-lystkiv-nepratsezdatnosti-u-i-p/.
Листами Пенсійного фонду України від 12 лютого 2025 року № 2800-15-5/9779, від 25 березня 2025 року № 2800-15-5/19914, від 06 травня 2025 року № 2800-15-5/29841, від 06 червня 2025 року № 2800-15-5/37527 здійснено запити до Міністерства охорони здоров’я України щодо надання інформації про випадки оформлення листків непрацездатності у паперовій формі, визначених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01 червня 2021 року № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02 червня 2021 року за № 728/36350. Станом на 30 червня 2025 року відповідь не отримано.
З метою належного виконання підпункту 2.7.3.5.1 додатка 2 до ДАП листом від 24 березня 2025 року № 2800-15-8/19595 Фонд звернувся до громадських організацій з проханням надати пропозиції щодо оптимізації та актуалізації переліку випадків формування листків непрацездатності у паперовій формі закладами охорони здоров’я відповідно до наказу МОЗ № 1066. Станом на 30 червня 2025 року пропозиції не надходили.
Протягом І півріччя 2025 року функціонування ЕРЛН забезпечується в штатному режимі, зокрема, за період з 01 січня по 31 травня 2025 року сформовано 4 269 156 електронних листків непрацездатності, які передано в електронні кабінети страхувальників та застрахованих осіб на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. У 2025 році за запитами застрахованих осіб сформовано 39 725 витягів з ЕРЛН. Частка заяв-розрахунків на фінансування страхувальниками листків непрацездатності в паперовій формі становить лише 0,3 відсотки від загальної кількості листків непрацездатності". Таким чином, можемо констатувати, що захід передбачений п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки виконується, а у звітному періоді наявний прогрес його виконання.