Відгук громадськості

Захід

2.7.3.5.1. Проведення кожного півріччя моніторингу належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, який обов’язково включає вивчення стану дотримання вимог щодо:
1) оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб в електронній формі;
2) видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.7.3.5. У промислову експлуатацію введено електронний реєстр листків непрацездатності

Вирішення Проблеми:

2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)

Строки виконання:

01.03.2023 - 31.12.2025

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Пенсійний фонд України
співвиконавці:
Міністерство охорони здоров’я України

Джерела фінансування:

кошти Пенсійного фонду України

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

звіт за результатами моніторингу оприлюднено кожного півріччя

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Пенсійним фондом України повідомлено, що: "протягом І кварталу 2025 році функціонування електронного реєстру листків непрацездатності забезпечується в штатному режимі, зокрема, за період з 01 січня по 31 березня 2025 року опрацьовано 3 293,8 тис.медичних висновків про тимчасову непрацездатність, сформовано 2 884,9 тис. електронних листків непрацездатності, які передано в електронні кабінети страхувальників та застрахованих осіб на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. У 2025 році за запитами застрахованих осіб сформовано 24 162 витягів з електронного реєстру листків непрацездатності. Частка заяв-розрахунків на фінансування страхувальниками листків непрацездатності в паперовій формі становить лише 0,27 відсотки від загальної кількості листків непрацездатності".

Таким чином, можемо констатувати, що захід передбачений п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки виконується, а у звітному періоді наявний прогрес його виконання.

Результати моніторингу (щоквартально):

06.05.2025:
Прогрес виконання заходу наявний
23.01.2025:
Прогрес виконання заходу наявний

Ключові джерела оцінки:

6. Пенсійний фонд України : Звіт