Захід
2.7.3.5.1.
Проведення кожного півріччя моніторингу належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, який обов’язково включає вивчення стану дотримання вимог:
1) оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб лише в електронній формі;
2) видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як єдиного документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.7.3.5. У промислову експлуатацію введено електронний реєстр листків непрацездатності
Вирішення Проблеми:
2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
звіт за результатами моніторингу оприлюднено кожного півріччя
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я України повідомлено, що з метою отримання інформації Міністерство охорони здоров'я України, листом від 17.05.2023 р. № 28/13200/2-23 звернулося до ПФУ щодо надання інформації. ПФУ листом від 09.06.2023 2800-050101-5/31605 повідомив, що з 01.01.2023 станом на 09.06.2023 за даними Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – Реєстр) сформовано: 3 378 314 електронних листків непрацездатності; 28 209 витягів з Реєстру, як документа, що підтверджує непрацездатність застрахованої особи; 28 690 заяв-розрахунків на підставі паперових листків непрацездатності, що складає 0,85 % від загальної кількості електронних листків непрацездатності.
Листом від 07.12.2023 № 2800-050101-5/69608 ПФУ надав наступну інформацію:
З 01.07.2023 станом на 06.12.2023 за даними Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – Реєстр) сформовано:
3 118 924 електронних листків непрацездатності;
24 598 витягів з Реєстру, як документа, що підтверджує
непрацездатність застрахованої особи;
21 155 заяв-розрахунків на підставі паперових листків
непрацездатності, що складає 0,68 % від загальної кількості
електронних листків непрацездатності.
Випадки, коли листки непрацездатності оформлюються у паперовій формі, визначені підпунктом 4 пункту 8 наказу Міністерства охорони здоров’я України
від 01.06.2021 № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350. З 01.01.2024 станом на 11.04.2024 за даними Електронного реєстру листків непрацездатності сформовано:
• 2 874 888 електронних листків непрацездатності;
• 98 063 витягів з Реєстру, як документа, що підтверджує непрацездатність застрахованої особи;
• 9 774 заяв-розрахунків на підставі 12 849 паперових листків непрацездатності, що складає 0,45 % від загальної кількості електронних листків непрацездатності.". Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду відбувався обмін інформацією між Міністерством охорони здоров'я України та Пенсійним Фондом України щодо оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб лише в електронній формі, а також видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як єдиного документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи. Констатовано, що Електронний реєстр листків непрацездатності функціонує, а відповідні листки непрацездатності та витяги формуються у електронній формі. Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду захід передбачений п. 2.7.3.5.1 виконується, а прогрес його виконання наявний.