Відгук громадськості

Захід

1.2.1.2.4. Внесення змін до стандартів вищої освіти всіх спеціальностей галузі знань 01 “Освіта/Педагогіка” ступеня вищої освіти бакалавр в частині нормативного змісту підготовки здобувачів вищої освіти: “Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному для формування нетерпимості до корупції та проявів недоброчесної поведінки серед здобувачів освіти та вміти застосовувати їх в професійній діяльності”

Статус заходу:

Виконано

Фактична дата виконання:

13.06.2024

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.2.1.2. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки створенню сприятливих умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та осіб, які працюють з населенням, зокрема з питань академічної доброчесності та формування у здобувачів освіти ставлення нетерпимості до корупції у всіх її проявах

Вирішення Проблеми:

1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності

Строки виконання:

01.01.2025 - 31.03.2025

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство освіти і науки України
співвиконавці:
Національне агентство з питань запобігання корупції

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

зміни внесено

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Наказом МОН від 13.06.2024 № 842 "Про внесення змін до деяких стандартів вищої освіти", передбачено для певних спеціальностей серед переліку обов’язкових загальних компетентностей для освітнього рівня бакалавр компетентність, пов’язану із нетерпимістю до корупції в усіх її проявах, розумінням неприпустимості толерування нерівності та недоброчесності.

Результати моніторингу (щоквартально):

31.10.2024:
Захід виконано вчасно і повністю

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: