Захід
1.2.1.3.4. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої важливості здійснення громадського контролю за діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
19.02.2025
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.3. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки донесенню до суспільства інформації про негативні наслідки вчинення корупційних і пов’язаних з корупцією правопорушень (для суспільства та держави, а також для осіб, які вчинили такі правопорушення), а також про важливість забезпечення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство культури та стратегічних комунікацій України
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік (КПКВК 6331010) та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
інформаційно-просвітницька кампанія проведена. Підбито підсумки кампанії
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
У партнерстві НАЗК з органами місцевого самоврядування, обласними військовими адміністраціями та державними підприємствами інформаційні матеріали кампанії, об’єднані лейтмотивом "Корупція боїться твого контролю", транслювалися на загальнонаціональних та місцевих телеканалах і розміщувалися у громадському транспорті, на вокзалах, у ЦНАПах, інших адміністративних будівлях та на вулицях міст і селищ.
Відеоролики, білборди, сітілайти та плакати, створені в рамках кампанії, стосуються актуальних питань, таких як використання бюджетних коштів під час війни, фінансування відбудови, цільове використання бюджету громади, містобудування, облаштування цивільних захисних споруд. Вони містять посилання на навчальний відеокурс НАЗК з громадського контролю, де детально роз’яснюються механізми, що дозволяють кожному громадянину долучитися до моніторингу, контролю та участі у прийнятті рішень владою. Ознайомитися з курсом можна просто, відсканувавши QR-код, розміщений на рекламному зображенні, за допомогою смартфона.
Захід успішно реалізовано, охоплено широкі цільові аудиторії в регіонах та на національному рівні. Показник "кампанія проведена" виконано, підсумки зафіксовано через публічну комунікацію, фотозвіти та аналітичне узагальнення охоплених тем.