Захід
1.2.1.3.4. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої важливості здійснення громадського контролю за діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
31.12.2024
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.3. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки донесенню до суспільства інформації про негативні наслідки вчинення корупційних і пов’язаних з корупцією правопорушень (для суспільства та держави, а також для осіб, які вчинили такі правопорушення), а також про важливість забезпечення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство культури та стратегічних комунікацій України
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік (КПКВК 6331010) та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
інформаційно-просвітницька кампанія проведена. Підбито підсумки кампанії
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
За повідомленням Національного агентства з питань запобігання корупції, станом на 31.12.2024 р. "в 16 регіонах України розміщено борди, сітілайти на вулицях, плакати в метрополітені Харкова, органах місцевого самоврядування, центрах надання адміністративних послуг, закладах охорони здоров'я, центрах для внутрішньо переміщених осіб.
Зважаючи на: суспільну важливість кампанії; тривалий термін погоджень з регіонами можливостей розміщення соціальної реклами; необхідність очікування, поки з'являться доступні площини для розміщення соціальної реклами в містах/регіонах/Укрзалізниці/метрополітенах; доцільності розміщення друкованих матеріалів на більш тривалий період, ніж визначено в ДАП кампанія фактично була продовжена".