Захід
1.2.1.5.3. Проведення інформаційно-просвітницьких кампаній, присвячених популяризації стратегій доброчесної поведінки (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.5. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки утвердженню в суспільстві культури верховенства права, атмосфери доброчесності та нетерпимості до корупції, у тому числі засобами соціальної реклами
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
інформаційно-просвітницьку кампанію проведено. Підбито підсумки кампанії
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Заходом досягнуто значного прогресу, однак показник формально ще не виконано у повному обсязі, оскільки узагальнення результатів кампанії (підбиття підсумків) не підтверджено.
Надана виконавцем інформація свідчить про таке:
1. Проведено регіональні заходи в трьох областях України (Кропивницький, Запоріжжя, Тернопіль), що засвідчує цільове охоплення аудиторій на місцевому рівні.
2. Реалізовано окремий проєкт із залучення ветеранів до антикорупційної діяльності, що розширює поняття доброчесності як громадянської активності.
3. У соціальних мережах (зокрема Instagram) поширено відео, інфографіку та інші візуальні матеріали, які популяризують доброчесні моделі поведінки.
4. Проведено окрему тематичну кампанію щодо протидії корупційним ризикам у сфері лісового господарства.
Інформація свідчить про фактичне проведення інформаційно-просвітницької кампаній, яка відповідає суті заходу та має практичне охоплення.