ОСР
2.4.1.5. Запроваджено стандарти корпоративного управління у суб’єктах господарювання державного сектору економіки, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави або найвищий рівень корупційних ризиків, або належать до найбільш важливих суб’єктів господарювання оборонно-промислового комплексу (зокрема, встановлено право дострокового розірвання контракту з менеджментом у разі порушення ним норм антикорупційного законодавства або правил етичної поведінки)
Вирішення Проблеми:
2.4.1. Існуюча модель управління у суб’єктах господарювання державного сектору економіки є неефективною, наслідком чого є збитки та корупція
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство економіки України
Національне агентство з питань запобігання корупції
Органи державної влади — суб’єкти управління об’єктами державної власності
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 5
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 5
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 | оприлюднено аналітичний звіт щодо визначення переліку підприємств державної форми власності, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави або найвищий рівень корупційних ризиків, або належать до найбільш важливих суб’єктів господарювання оборонно-промислового комплексу | 15% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.4.1.5 не досягнуто, оскільки відповідний аналітичний звіт не оприлюднено.... -> | офіційний вебсайт Мінекономіки | |
2 |
оприлюднено план заходів щодо приведення системи корпоративного управління у визначених суб’єктах господарювання у відповідність із стандартами корпоративного управління ОЕСР на період, починаючи з 2023 року (який, у тому числі, передбачає проведення конкурсного відбору керівників, голів виконавчих органів та членів наглядових рад суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що зупинений у зв’язку із введенням воєнного стану) |
10% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.4.1.5 не досягнуто. Строки підготовки відповідного плану заходів згідно із п. 2.4.1.5.5 додатка 2 до ДАП становлять 01.01.2025 - 30.06.2025.... -> | офіційний вебсайт Мінекономіки | |
3 | план заходів щодо приведення системи корпоративного управління у визначених суб’єктах господарювання у відповідність із стандартами корпоративного управління ОЕСР виконано на 100 відсотків | 40% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 2.4.1.5 не досягнуто. Строки підготовки відповідного плану заходів згідно із п. 2.4.1.5.5 додатка 2 до ДАП становлять 01.01.2025 - 30.06.2025.... -> | офіційний вебсайт Мінекономіки | |
4 | контракти з керівниками, що здійснюють повноваження виконавчого органу одноособово, або членами колегіального виконавчого органу підприємств державної форми власності, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави або найвищий рівень корупційних ризиків, або належать до найбільш важливих суб’єктів господарювання оборонно-промислового комплексу, передбачають право дострокового розірвання у разі грубих порушень вимог антикорупційного законодавства або правил етичної поведінки такими особами | 5% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 2.4.1.5 не досягнуто. Зміни до законодавства, що нададуть змогу рухатися у напрямку досягнення цього індикатора, передбачені у законопроекті із реєст... -> | офіційний вебсайт Мінекономіки | |
5 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що: а) визначений перелік підприємств державної форми власності, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави або найвищий рівень корупційних ризиків, або належать до найбільш важливих суб’єктів господарювання оборонно-промислового комплексу, є обґрунтованим (10 відсотків); б) план заходів щодо приведення системи корпоративного управління у визначених суб’єктах господарювання у відповідність із стандартами корпоративного управління ОЕСР охоплює необхідні аспекти та містить необхідні заходи (10 відсотків); в) системи корпоративного управління підприємств державної форми власності, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави або найвищий рівень корупційних ризиків, або належать до найбільш важливих суб’єктів господарювання оборонно-промислового комплексу, на практиці відповідають стандартам корпоративного управління ОЕСР (10 відсотків) |
30% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 5 очікуваного стратегічного результату 2.4.1.5 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |