Відгук громадськості

ОСР

2.4.2.1. Запроваджено інструменти запобігання проявам негативного впливу органів приватизації та організаторів приватизаційних аукціонів на кількість учасників та конкуренцію

Вирішення Проблеми:

2.4.2. Недостатня прозорість процедур приватизації та невиконання покупцями умов продажу об’єкта приватизації

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.03.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
1 1
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство економіки України

0%
1

Фонд державного майна України

100%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.2.1.1 Супроводження розгляду у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) проекту закону про перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (реєстраційний номер 4020 від 2 вересня 2020 р.), який визначає перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації Міністерство економіки України закон підписано Президентом України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2 2.4.2.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів великої приватизації, визначення переможця за результатами електронного аукціону Фонд державного майна України постанову Кабінету Міністрів України прийнят
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 4

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 4

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким оновлено перелік об’єктів державної власності, які не підлягають приватизації 30%
2 затверджено Порядок проведення електронних аукціонів із продажу об’єктів великої приватизації, визначення переможця за результатами електронного аукціону 20%
3 середня кількість учасників приватизаційних аукціонів (на один приватизаційний лот) становить:
а) не менше шести (30 відсотків);
б) не менше п’яти (25 відсотків);
в) не менше чотирьох (20 відсотків);
г) не менше трьох (15 відсотків);
ґ) не менше двох (10 відсотків)
30%
4 щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що:
а) процедури передачі активів до Фонду державного майна та інших органів приватизації є повністю або здебільшого оптимальними та оперативними
(4 відсотки);
б) у практичній діяльності передача активів до Фонду державного майна та інших органів приватизації завжди або здебільшого відбувається без необґрунтованих затримок (3 відсотки);
в) у законодавстві повністю або здебільшого усунуто положення, які зумовлювали негативний вплив органів приватизації та організаторів приватизаційних аукціонів на кількість учасників та конкуренцію
(3 відсотки);
г) у практичній діяльності завжди або здебільшого відсутній негативний вплив органів приватизації та організаторів приватизаційних аукціонів на кількість учасників та конкуренцію (4 відсотки);
ґ) повноваження Фонду державного майна є повністю або здебільшого достатніми для дієвої та оперативної підготовки об’єктів до приватизації
(3 відсотки);
д) процедури приватизації завжди або здебільшого дають змогу досягти достатньої кількості учасників та належний рівень добросовісної конкуренції між ними (3 відсотки)
20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: