ОСР
3.3.3.2. Забезпечено правовий баланс між можливостями оскарження рішень, дій чи бездіяльності АРМА заінтересованими суб’єктами та запобіжниками від блокування роботи органу шляхом зловживання процесуальними правами
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон, яким: а) визначено пріоритет кримінального судочинства у разі вирішення питань щодо передачі арештованих активів в управління АРМА та здійснення управління ними, а також перелік підстав для судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності щодо управління активами у порядку господарського або цивільного судочинства (17,5 відсотка); б) встановлено порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності АРМА щодо визначення управителя активом у порядку адміністративного судочинства із визначенням вичерпного переліку осіб, які можуть ініціювати оскарження відповідних рішень, дій чи бездіяльності АРМА, а також із визначенням вичерпного переліку підстав для такого оскарження (17,5 відсотка); в) встановлено порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності АРМА щодо проведення перевірок ефективності управління активами, які передані управителям, у порядку адміністративного судочинства із визначенням вичерпного переліку осіб, які можуть ініціювати оскарження відповідних рішень, дій чи бездіяльності АРМА, а також із визначенням вичерпного переліку підстав для такого оскарження (17,5 відсотка); г) унеможливлено блокування діяльності АРМА з управління активами через застосування заходів забезпечення позовів у порядку адміністративного, господарського або цивільного судочинства (17,5 відсотка) |
70% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.2 не досягнуто з огляду на те, що відповідний закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що законодавство повністю або загалом передбачає розумний та обґрунтований баланс між можливостями оскарження рішень, дій чи бездіяльності АРМА заінтересованими суб’єктами та запобіжниками від блокування роботи органу шляхом зловживання процесуальними правами | 30% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.2 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |