ОСР
3.3.3.7. Встановлено справедливі та чіткі підстави відповідальності АРМА та його посадових осіб за неефективне управління арештованими активами
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3.3.3.7.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким запроваджено окремі підстави для притягнення працівників АРМА до дисциплінарної відповідальності у разі умисного або внаслідок недбалості порушення встановленого порядку визначення управителя активом; порушення встановленого порядку перевірки ефективності управління арештованими активами, переданими АРМА в управління; нереагування або порушення встановленого порядку реагування на отриману інформацію та/або встановлені факти неналежного управління активами чи спроб відчуження активів управителем | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | проект закону подано до Верховної Ради України |
Захід виконано невчасно та повністю
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | набрав чинності закон, яким запроваджено окремі підстави для притягнення працівників АРМА до дисциплінарної відповідальності у разі умисного або внаслідок недбалості порушення встановленого порядку визначення управителя активом; порушення встановленого порядку перевірки ефективності управління арештованими активами, переданими АРМА в управління; нереагування або порушення встановленого порядку реагування на отриману інформацію та/або встановлені факти неналежного управління активами чи спроб відчуження активів управителем | 50% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що: а) підстави для настання відповідальності працівників АРМА за неефективне управління активами, на які накладено арешт, є чіткими, зрозумілими та належно визначеними (12,5 відсотка); б) стягнення, які передбачені для працівників АРМА за неефективне управління активами, на які накладено арешт, є пропорційними та стримувальним (12,5 відсотка); в) процедури притягнення до відповідальності працівників АРМА за неефективне управління активами, на які накладено арешт, є дієвими (12,5 відсотка); г) практично розгляд питань про притягнення до відповідальності працівників АРМА за неефективне управління активами, на які накладено арешт, здійснюється безсторонньо та неупереджено (12,5 відсотка) |
50% |