Напрямок 2.3.
Митна справа та оподаткування
43.1%
25 /
58
0.0%
Проблема 2.3.1.
Недостатня прозорість та ефективність роботи митних органів, надмірний обсяг дискреційних повноважень у працівників митниці
26.3%
5 /
19
0.0%
1.1
ОСР
2.3.1.1.
Усунені підстави для можливої корупції працівників митних органів шляхом уведення правила, за яким резервні методи визначення митної вартості можуть застосовуватися виключно в межах апеляційних процедур
2.3.1.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Митного кодексу України, відповідно до якого розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня 2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року
Міністерство фінансів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
33.3%
1 /
3
0.0%
1.2
2.3.1.1.2 Розроблення стандартного алгоритму дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення
Державна митна служба України
Захід не виконано
Не виконано
1.3
2.3.1.1.3 Забезпечення проведення навчань та тренінгів посадових осіб митних органів щодо методів визначення митної вартості товарів
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.3.1.2.
Офіційним імпортерам (що мають виключне право на імпорт окремих товарів або франшизу, надану виробником чи офіційним дистриб’ютором таких товарів) надано можливість оскаржити рішення митного органу про визначення митної вартості або про класифікацію товарів, які ввозяться особами, що не мають статусу офіційних імпортерів
2.3.1.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Митного кодексу України, відповідно до якого:
1) визначено достатність висновку правовласника для підтвердження порушення прав інтелектуальної власності та складення протоколу про порушення митних правил, пов’язаних з переміщенням товарів через митний кордон України з порушенням прав інтелектуальної власності;
2) поширено застосування заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності на випадки виявлення товарів, що підозрюються у порушенні прав інтелектуальної власності, та переміщуються поза митним контролем, з приховуванням від митного контролю, шляхом недекларування тощо;
3) посилено адміністративну відповідальність за переміщення товарів через митний кордон України з порушенням прав інтелектуальної власності;
4) включено правовласника до переліку осіб, які беруть участь у провадженні у справах про порушення митних правил за статтею 476 Митного кодексу України
Міністерство фінансів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
20%
1 /
5
0.0%
2.2
2.3.1.2.2 Розроблення проекту наказу про внесення змін до Порядку застосування заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності та взаємодії митних органів з правовласниками, декларантами та іншими заінтересованими особами, затвердженого наказом Мінфіну від 9 червня 2020 р. № 281, та Порядку реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, затвердженого наказом Мінфіну від 30 травня 2012 р. № 648, –– у редакції наказу Мінфіну від 9 червня 2020 р. № 282, відповідно до яких:
1) зазначені нормативно-правові акти приведені у відповідність із змінами до Митного кодексу України, зазначеними у підпункті 2.3.1.2.1;
2) митному органу надано право на проведення консультації з правовласником під час митного огляду товарів;
3) запроваджено реагування на систематичність випадків, коли правовласники, підтверджуючи висновок митного органу, що товари є такими, що підозрюються у порушенні прав інтелектуальної власності, відмовляються (не мають наміру) від застосування до таких товарів заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності або інших дій, передбачених законодавством;
4) запроваджено виключно електронну форму інформаційної взаємодії між митними органами та правовласниками (подання заяв до митного реєстру об’єктів прав інтелектуальної власності, застосування заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності)
Міністерство фінансів України
Не розпочато
2.3
2.3.1.2.3 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.1.2.2, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство фінансів України
Не розпочато
2.4
2.3.1.2.4 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.1.2.2, та його офіційного опублікування
Міністерство фінансів України
Не розпочато
2.5
2.3.1.2.5 Розроблення та введення в експлуатацію нових програмно-інформаційних комплексів, спрямованих, зокрема, на:
1) забезпечення можливості відстеження дій, пов’язаних із застосуванням заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, як з боку митних органів, так і з боку правовласників;
2) прискорення взаємодії між митними органами та правовласниками шляхом переходу до інформаційного обміну в електронній формі;
3) застосування стандартизованих підходів до фіксації всіх дій та рішень, пов’язаних із застосуванням заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, розширення переліку інформації, яка акумулюється у відповідних програмно-інформаційних комплексах, з метою розширення можливостей для аналізу, звітування, а також удосконалення системи управління ризиками;
4) створення додаткових джерел інформації для використання митними органами під час здійснення заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності;
5) впровадження інтелектуальних систем аналізу ефективності роботи митних органів за напрямом сприяння захисту прав інтелектуальної власності та подальшого вдосконалення бізнес-процесів
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.1
ОСР
2.3.1.3.
Мінімізовано корупційні ризики внаслідок створення органу громадського контролю за поточною діяльністю митних органів, який матиме повноваження, визначені законом
2.3.1.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, відповідно до якого:
1) визначено статус органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби;
2) визначено вимоги до формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які передбачають прозорий конкурс шляхом рейтингового інтернет-голосування громадян, які проживають на території України, за кандидатів, що були обрані серед громадських організацій, бізнес-асоціацій та експертів;
3) визначено кількість членів органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, а також встановлено, що серед них не повинно бути представників органів державної влади та органів місцевого самоврядування або афілійованих із ними представників громадськості;
4) установлено повноваження органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які, зокрема, включають участь в оцінці корупційних ризиків та вжитті заходів із запобігання корупції, розробленні проектів нормативно-правових актів, здійснення моніторингу ефективності реалізації Держмитслужбою її повноважень;
5) установлено, що строк повноважень члена органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби становить два роки
Національне агентство з питань запобігання корупції
Захід не виконано
Не виконано
0%
0 /
3
0.0%
3.2
2.3.1.3.2 Розроблення проекту Положення про орган громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби
Державна митна служба України
Не розпочато
3.3
2.3.1.3.3 Проведення громадського обговорення проекту Положення, зазначеного у підпункті 2.3.1.3.2, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби) та затвердження
Державна митна служба України
Не розпочато
4.1
ОСР
2.3.1.4.
Мінімізовано необґрунтований вплив суб’єктивних чинників під час митного оформлення завдяки автоматизації та цифровізації
2.3.1.4.1 Розроблення довгострокового національного стратегічного плану цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної митної служби та її територіальних підрозділів на основі багаторічного стратегічного плану митниці ЄС (multi-annual strategic plan for customs, MASP-C)
Державна митна служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
4.2
2.3.1.4.2 Здійснення заходів довгострокового національного стратегічного плану цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної митної служби та її територіальних підрозділів на основі MASP-С, строк здійснення яких завершується у строк дії Державної антикорупційної програми на 2023—2025 роки
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
5.1
ОСР
2.3.1.5.
Під час розроблення та вжиття заходів із запобігання корупції у митних органах налагоджено ефективну співпрацю з громадськістю та бізнес-асоціаціями, а також регулярний моніторинг роботи митних органів шляхом проведення періодичних опитувань підприємців та працівників митних органів
2.3.1.5.1 Здійснення оцінки корупційних ризиків з обов’язковим залученням громадськості, зокрема, антикорупційних громадських організацій та бізнес-асоціацій
Державна митна служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
33.3%
2 /
6
0.0%
5.2
2.3.1.5.2 Розроблення проекту антикорупційної програми Держмитслужби з обов’язковим залученням громадськості, зокрема антикорупційних громадських організацій та бізнес-асоціацій, та її погодження з громадською радою
Державна митна служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
5.3
2.3.1.5.3 Здійснення заходів, передбачених антикорупційною програмою, зазначеною у
підпункті 2.3.1.5.2, а також інших заходів із запобігання корупції у митних органах з обов’язковим залученням громадськості, зокрема бізнес-асоціацій та громадської ради при Держмитслужбі
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
5.4
2.3.1.5.4 Щорічне оприлюднення інформації про результати залучення антикорупційних громадських організацій та представників бізнесу
Державна митна служба України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
5.5
2.3.1.5.5 Забезпечення щорічного проведення громадською радою при Держмитслужбі незалежного анонімного опитування посадових осіб митних органів щодо ефективності роботи митних органів, проблемних аспектів, що виникають у процесі їх роботи, а також шляхів розв’язання наявних проблем
Державна митна служба України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
5.6
2.3.1.5.6 Забезпечення щорічного опитування підприємців громадською радою при Держмитслужбі та бізнес-асоціаціями, в якому досліджується ефективність їх співпраці з митними органами, проблеми, що виникають в процесі взаємодії, та шляхи їх розв’язання
Державна митна служба України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
Проблема 2.3.2.
Непрозорість підходів у класифікації товарів, визначенні їх митної вартості та призначенні перевірок
50%
5 /
10
0.0%
1.1
ОСР
2.3.2.1.
Створено умови для отримання Україною попередньої митної інформації від митних органів країн Європейського Союзу щодо товарів, що є об’єктами експорту в Україну з їх територій
2.3.2.1.1 Проведення моніторингу застосування міжнародної комп’ютеризованої системи транзиту (далі – NCTS)
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
50%
2 /
4
0.0%
1.2
2.3.2.1.2 Забезпечення розроблення та розгортання NCTS (фаза 5)
Державна митна служба України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.3
2.3.2.1.3 Забезпечення розроблення та розгортання NCTS (фаза 6)
Державна митна служба України
Виконання заходу розпочато невчасно
Виконується
1.4
2.3.2.1.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, відповідно до якого положення Митного кодексу України в редакції Закону України від 15 серпня 2022 р. № 2510-ІХ “Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законів України щодо деяких питань виконання глави 5 розділу IV Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони”, що стосуються використання електронної транзитної системи, електронної системи управління гарантіями та їх складових, доповнені положеннями щодо запровадження систем контролю імпорту та експорту, сумісних з тими, що використовуються в ЄС
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.1
ОСР
2.3.2.2.
Запроваджено переважне адміністрування митних платежів за результатами пост-аудит контролю
2.3.2.2.1 Проведення постійного моніторингу ефективності проведення заходів пост-митного контролю, у тому числі із залученням бізнес-асоціацій, та щорічне публічне звітування про результати застосування пост-аудит контролю
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
50%
3 /
6
0.0%
2.2
2.3.2.2.2 Збирання та оприлюднення щорічних статистичних даних про здійснені посадовими особами митних органів форми контролю, що дасть змогу визначити частку заходів пост-митного контролю серед інших його форм
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.3
2.3.2.2.3 Забезпечення збільшення частки проведених заходів пост-митного контролю серед інших здійснених заходів митного контролю з урахуванням статистичних даних, оприлюднених на виконання завдання, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.2
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.4
2.3.2.2.4 Розроблення проекту наказу щодо внесення змін до Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Мінфіну
від 31 липня 2015 р. № 684, відповідно до яких система управління ризиками застосовується для визначення необхідності проведення пост-митного контролю
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5
2.3.2.2.5 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.6
2.3.2.2.6 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, та його офіційного опублікування
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
Проблема 2.3.3.
Недосконала процедура адміністративного оскарження дій посадових осіб митних органів
33.3%
2 /
6
0.0%
1.1
ОСР
2.3.3.1.
Запроваджено ефективний і прозорий механізм розгляду скарг на дії посадових осіб митних органів, а також моніторинг результатів їх розгляду
2.3.3.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Митного кодексу України, відповідно до якого встановлено обов’язок невідкладного оприлюднення на офіційному веб-сайті Держмитслужби знеособленого тексту всіх рішень за результатами розгляду скарг
Міністерство фінансів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
1.2
2.3.3.1.2 Щорічна підготовка публічного звіту про статистику і результати адміністративного розгляду скарг на дії посадових органів митниці; проведення постійного моніторингу ефективності адміністративного розгляду адміністративних скарг, у тому числі із залученням бізнес-асоціацій
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.3.3.2.
Ефективно і прозоро працює механізм притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників митних органів (включаючи звільнення з посади)
2.3.3.2.1 Розроблення організаційно-розпорядчого акта (наказу), відповідно до якого:
1) установлено обов’язок Держмитслужби щокварталу оприлюднювати результати роботи дисциплінарних комісій, утворених у Держмитслужбі та в митних органах, в розрізі митних органів, кількості розглянутих справ, видів рекомендованих рішень, кількості і видів прийнятих суб’єктами призначення рішень про накладення на державного службовця дисциплінарного стягнення чи закриття дисциплінарного провадження;
2) установлено обов’язок Держмитслужби здійснювати щорічний моніторинг результатів розгляду дисциплінарних скарг на дії посадових осіб та інших працівників митних органів з публікацією та публічним обговоренням результатів такого моніторингу
Державна митна служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
25%
1 /
4
0.0%
2.2
2.3.3.2.2 Щоквартальне опублікування результатів роботи дисциплінарних комісій, утворених у Держмитслужбі та в митних органах, відповідно до наказу, зазначеного у підпункті 2.3.3.2.1
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.3
2.3.3.2.3 Здійснення моніторингу результатів розгляду дисциплінарних скарг на дії посадових осіб та інших працівників митних органів відповідно до наказу, зазначеного у підпункті 2.3.3.2.1
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.4
2.3.3.2.4 Публічне обговорення результатів моніторингу відповідно до наказу, зазначеного у підпункті 2.3.3.2.1
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
Проблема 2.3.4.
Втручання правоохоронних органів у роботу митних органів та зловживання під час передачі орієнтувань про здійснення переогляду товарів
66.7%
2 /
3
0.0%
1.1
ОСР
2.3.4.1.
Мінімізовано підстави для втручання поза межами кримінального провадження працівників правоохоронних органів у роботу митних органів та для їх перебування в зонах митного контролю
2.3.4.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2012 р. № 467, відповідно до якої із вичерпного переліку підстав, за наявності яких може проводитись огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення органами доходів і зборів України, виключено пункт 14 та додаток до вичерпного переліку
Міністерство фінансів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
66.7%
2 /
3
0.0%
1.2
2.3.4.1.2 Ведення статистики про проведення оглядів (переоглядів) товарів, а також інших форм митного контролю на підставі офіційної інформації, отриманої від правоохоронних органів
Державна митна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.3
2.3.4.1.3 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо достатності законодавчих гарантій, передбачених Митним кодексом України, що забезпечують захист прав осіб від зловживань під час проведення огляду (переогляду) товарів на підставі офіційної інформації, отриманої від правоохоронних органів
Державна митна служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
Проблема 2.3.5.
Надмірний обсяг дискреційних повноважень у працівників органів податкової служби
50%
5 /
10
0.0%
1.1
ОСР
2.3.5.1.
Унеможливлено необґрунтований вплив суб’єктивних чинників під час виконання посадовими особами органів податкової служби своїх повноважень
2.3.5.1.1 Розроблення проекту наказу про внесення змін до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну
від 14 липня 2017 р. № 637, щодо:
а) отримання платником податків додаткової податкової інформації (інформація щодо включення/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, інформація про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування тощо) про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за встановленою формою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу;
б) розширення сервісів електронного кабінету платника податків шляхом впровадження нових електронних сервісів, що дають змогу, в тому числі, здійснювати листування контролюючих органів через електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, та які подали заяву про намір отримувати документи через електронний кабінет
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
83.3%
5 /
6
0.0%
1.2
2.3.5.1.2 Погодження проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.1, із заінтересованими органами та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.3
2.3.5.1.3 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.1, у Мінʼюсті
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.4
2.3.5.1.4 Розроблення програмного забезпечення для розширення функціоналу електронного кабінету шляхом впровадження сервісів, зазначених у підпункті 2.3.5.1.1
Державна податкова служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.5
2.3.5.1.5 Введення в промислову експлуатацію функціоналу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.4
Державна податкова служба України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.6
2.3.5.1.6 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів законів про внесення змін до Податкового кодексу України, Митного кодексу України та Бюджетного кодексу України і Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, якими передбачається:
1) впровадити комплекс заходів, що гарантуватимуть справедливу конкуренцію платників податків;
2) забезпечити виконання гарантій держави перед платниками податків поза впливом суб’єктивного фактору посадових осіб та пов’язаних із цим корупційних ризиків;
3) сприяти покращенню індексів ділових очікувань та економічній свободі підприємця
Міністерство економіки України
Захід не виконано
Не виконано
2.1
ОСР
2.3.5.2.
Зменшено перелік підстав для проведення перевірок органами податкової служби, а також кількість перевірок з безпосереднім контактом із платником податку
2.3.5.2.1 Здійснення експертизи проектів законів, які передбачають внесення змін до Податкового кодексу України щодо періодичності та порядку проведення документальних планових перевірок
Міністерство фінансів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
0%
0 /
4
0.0%
2.2
2.3.5.2.2 Підготовка за результатами проведеної експертизи експертних висновків відповідно до
статті 27 Бюджетного кодексу України та експертних висновків по суті до проектів законів, які містять положення, зазначені у підпункті 2.3.5.2.1
Міністерство фінансів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.3
2.3.5.2.3 Супроводження розгляду в комітетах Верховної Ради України та на пленарних засіданнях Верховної Ради України проектів законів, зазначених у підпункті 2.3.5.2.1
Міністерство фінансів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.4
2.3.5.2.4 Підготовка пропозицій стосовно доцільності застосування Президентом України права вето до прийнятих Верховною Радою України законів, зазначених у підпункті 2.3.5.2.1
Міністерство фінансів України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
Проблема 2.3.6.
Наявність в органів податкової служби функцій щодо застосування фінансових санкцій та надмірна зосередженість роботи цих органів на їх застосуванні призводять до корупційних ризиків
60%
6 /
10
0.0%
1.1
ОСР
2.3.6.1.
На прозорих і конкурсних засадах утворено новий орган із досудового розслідування злочинів у фінансовій сфері; забезпечено гарантії незалежності такого органу, його інституційну спроможність та підзвітність
2.3.6.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про Бюро економічної безпеки України”, яким передбачено:
1) такий порядок формування конкурсної комісії з обрання Директора БЕБ: три члени комісії визначаються Кабінетом Міністрів України, а трьох членів — Кабінет Міністрів визначає на підставі пропозицій міжнародних та іноземних організацій, які протягом останніх трьох років надавали Україні міжнародну технічну допомогу, у тому числі у сфері запобігання і протидії корупції;
2) що конкурс на зазначені посади включає три послідовні етапи, на які кандидат допускається за умови успішного проходження попереднього етапу:
а) тестування кандидатів на знання законодавства у сфері діяльності БЕБ;
б) перевірка комісією відповідності кандидатів установленим критеріям доброчесності, під час якої, у разі рівного розподілу голосів, право переважного голосу мають члени комісії –– представники міжнародних та іноземних організацій, які відповідно до міжнародних або міждержавних угод протягом останніх трьох років надавали Україні міжнародну технічну допомогу у сфері запобігання і протидії корупції;
3) співбесіда з кандидатами, під час якої кожен член конкурсної комісії за бальною системою оцінює ступінь володіння кожною з переліку необхідних компетенцій;
4) формулу складення рейтингу кандидатів, яка повинна враховувати бали, отримані на тестуванні та під час співбесіди
Бюро економічної безпеки України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
100%
4 /
4
0.0%
1.2
2.3.6.1.2 Підготовка аналітичного звіту щодо підвищення інституційної спроможності БЕБ з урахуванням досвіду провідних держав – членів Європейського Союзу
Бюро економічної безпеки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.3
2.3.6.1.3 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.3.6.1.2, за участі представників органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, неурядових організацій, міжнародних організацій, наукової спільноти
Бюро економічної безпеки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.4
2.3.6.1.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, спрямованого на удосконалення правового регулювання питань підвищення інституційної спроможності БЕБ з урахуванням висновків аналітичного звіту, зазначеного у підпункті 2.3.6.1.2
Бюро економічної безпеки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.1
ОСР
2.3.6.2.
Основним критерієм для оцінки ефективності роботи органів податкової служби та їх посадових осіб є ступінь дотримання вимог законодавства із сплати податків, а не виконання плану із надходжень до бюджету
2.3.6.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Податкового кодексу України, яким передбачено затвердження Мінфіном переліку ключових показників ефективності ДПС та Методики їх розрахунку
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
25%
1 /
4
0.0%
2.2
2.3.6.2.2 Розроблення проекту наказу Мінфіну, відповідно до якого:
1) затверджено ключові показники ефективності роботи ДПС, які дають змогу оцінити, зокрема:
а) повноту вжитих податковими органами заходів щодо дотримання платниками податків вимог податкового законодавства;
б) рівень задоволеності платників податків послугами ДПС;
2) передбачено звітування про результати виконання переліку ключових показників ефективності
Міністерство фінансів України
Не розпочато
2.3
2.3.6.2.3 Видання наказу, зазначеного у підпункті 2.3.6.2.2, супроводження його державної реєстрації у Мінʼюсті
Міністерство фінансів України
Не розпочато
2.4
2.3.6.2.4 Введення в експлуатацію модуля щорічного декларування майнового стану та доходів у Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Захід не виконано
Не виконано
3.1
ОСР
2.3.6.3.
Пріоритетним напрямом роботи органів податкової служби є консультації та роз’яснення для платників податків
2.3.6.3.1 Розроблення не менше 12 узагальнюючих податкових консультацій, у тому числі з урахуванням пропозицій Експертної ради з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій при Мінфіні, а також щодо наданих громадськістю та представниками бізнесу тем та їх затвердження
Міністерство фінансів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
50%
1 /
2
0.0%
3.2
2.3.6.3.2 Розроблення проекту наказу про внесення змін до Положення про Експертну раду з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій при Міністерстві фінансів України, затвердженого наказом Мінфіну від 20 листопада 2017 р. № 948, якими буде створено умови для онлайн способу отримання інформації від громадян та бізнесу про обставини, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи
Міністерство фінансів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано