Feedback from the public

Measure

2.5.1.2.2. Commissioning of Urban planning cadaster on the state’s level to ensure the following:
1) automation and provision of a list of administration services, regulated by urban planning legislation, to be rendered through the Urban planning cadaster on the state’s level;
2) uploading the Urban planning cadaster on the state’s level with urban planning documentation (in particular, accepted for cadaster implementation);
3) maintaining the urban planning state register monitored by Urban Planning cadaster on the state’s level, including submission of urban planning documentation to unified electronic Urban planning cadaster on the state’s level with its further publication and provision of free access (besides restricted data);
4) mutual exchange and integration of data from Urban planning cadaster on the state’s level, State land cadaster, State real estate property rights, Electronic cultural heritage objects register, State forestry cadaster, State territories and natural reserve funds cadaster; geospatial data on territories and administrative territorial units; ecological, forestry, and engineering geological databases; data on engineering transport infrastructure objects, available and planned engineering networks, energy infrastructure linear objects, distribution of engineering network capacities, available free capacities and issued technical conditions; technical inventory and real estate register geospatial data, unified address register;
5) ability of automated development of urban planning limitations and conditions after the online request via Urban planning cadaster on the state’s level geoportal, including several types of permitting documentation

Measure status:

In progress

The measure is aimed at achieving ESR:

2.5.1.2. A unified electronic Urban Planning Cadastre has been created, which is a platform for the provision of all administrative services in the field of urban planning and a public source of urban planning information. Urban planning documentation comes into force from the moment it is entered into the unified electronic Urban Planning Cadastre and assigned a spatial index

Problem solving:

2.5.1. The lack of publicity surrounding the information in the field of urban development and land management fosters corruption and makes construction in violation of the law possible.

Deadlines:

01.10.2024 - 31.12.2025

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: Ministry for Communities and Territories Development of Ukraine
co-implementors:
Ministry of Digital Transformation of Ukraine

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

Urban planning cadaster on the state’s level has been put into operation with full functionality.

In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

За інформацією, наданою Мінрозвитку за I квартал 2025 року як звітний період:

"Здійснюється тестування та запуск в експлуатацію геопорталу Містобудівного кадастру на державному рівні (МБКД)".

1) Щодо підпункту 1 заходу: "Функціонал ЄДЕССБ, як складової частини МБКД, забезпечує автоматизацію адміністративних послуг, перелік яких можна переглянути на порталі за посиланням: https://e-construction.gov.ua/reestri . МБКД у частині ведення та наповнення Реєстру містобудівної документації не забезпечує повну автоматизацію надання адміністративних послуг. ЄДЕССБ забезпечує автоматизацію таких послуг як: Видача будівельного паспорта; Видача містобудівних умов та обмежень; Видача витягу з містобудівної документації; Переведення дачного (садового) будинку у житловий будинок; Присвоєння (зміна) адрес; Погодження обґрунтованих відхилень від будівельних норм; Повідомлення про влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів; Видача технічних умов; Проведення експертизи проектів будівництва; Видача актів про демонтаж; Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт; Повідомлення про початок виконання будівельних робіт; Видача дозволу на виконання будівельних робіт; Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта; Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Наразі здійснюється підключення уповноважених органів з питань містобудування та архітектури для реалізації таких послуг";

2) щодо підпункту 2 заходу: "Функціонал МБКД забезпечує можливість завантаження графічних та текстових матеріалів чинної містобудівної документації, зокрема створеної у попередніх періодах у немашиночитанних форматах файлів. Здійснюється підключення уповноважених органів з питань містобудування та архітектури та тестування завантаження такої документації";

3) щодо підпункту 3 заходу: "Функціонал МБКД забезпечує ведення Реєстру містобудівної документації місцевого рівня у своєму складі, але не оприлюднення такої документації. Наразі здійснюється підключення уповноважених органів з питань містобудування та архітектури та тестування завантаження містобудівної документації до Реєстру";

4) щодо підпункту 4 заходу: "здйснюється аналіз технічних вимог до налагодження взаємодії для подальших консультацій з іншими центральними органами державної влади - держателями відповідних реєстрів". Щодо підпункту 4 додатково див. Ключові джерела оцінки.

5) щодо підпункту 5 заходу: можливість автоматичного формування за онлайн-запитом через платформу МБКД містобудівних умов і обмежень не забезпечено, водночас забезпечено таку можливість для формування окремих видів дозвільних документів, а саме: 1) "повідомлення про початок виконання будівельних робіт з класом наслідків СС1" і 2) "декларації про готовність до експлуатації об’єкта".

За інформацією, наданою Мінрозвитку, станом на кінець 2024 року МБКД не забезпечує можливість автоматичного формування за онлайн-запитом містобудівних умов та обмежень. Крім того, до моменту вирішення питань трансформації геопросторових даних ДЗК в УСК-2000 із оновленими параметрами Гельмерта та збереження даних про допуски точності геопросторових даних, які містяться у містобудівній документації, малоймовірно запровадження повноцінного автоматичного формування містобудівних умов та обмежень. Крім цього, Мінрозвитку повідомило, що функціонал МБКД у частині Реєстру містобудівної документації не забезпечує автоматичного формування за онлайн запитом окремих видів дозвільних документів, однак такий функціонал забезпечує Портал ЄДЕССБ, який відповідно до законодавства є складовою частиною МБКД.



З огляду на зазначене, НАЗК констатує, що даний захід продовжує виконуватися і прогрес у його виконанні має місце.

Monitoring results (quarterly):

22.04.2025:
There is progress in the implementation of the measure
20.01.2025:
Implementation of the measure has started on time