Feedback from the public

Measure

2.7.3.4.7. Drafting and approving the statement of work (“technical assignment”) for the expansion of the functionality of the electronic healthcare system indicated in subclause 2.7.3.4.6

Measure status:

Not started

The measure is aimed at achieving ESR:

2.7.3.4. The functions of issuing a relevant medical opinion on the determination of the disability group and social aid based on this opinion are segregated between government agencies as a way to minimize corruption risks

Problem solving:

2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)

Deadlines:

з дня набрання чинності постановою, зазначеною у підпункті 2.7.3.4.6 - один місяць з дня набрання чинності постановою, зазначеною у підпункті 2.7.3.4.6

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: Ministry of Health of Ukraine
co-implementors:
Ministry of Social Policy of Ukraine
National Health Service of Ukraine
Fund for Social Protection of Persons with Disabilities

Sources of funding:

state budget and/or international technical assistance funds

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year and/or the amount of international technical assistance

Performance indicator:

The statement of work has been approved.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.4.7. Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я повідомлено, що: "Міністерство охорони здоров'я розробило схему процесу, в якій передбачається розподіл функцій оцінки обмежень, що виникли внаслідок проблем зі здоровʼям та визначення статусу таких осіб. За цією схемою відбуватиметься взаємодія фахівців в сфері охорони здоров’я з людиною. В рамках такого звернення, пропонується що відповідні фахівці закладів охорони здоров’я будуть виявляти певні ознаки (критерії) за наявності яких людині буде запропоновано пройти оцінювання на предмет виявлення потреб. Перелік даних критеріїв зараз розробляється та пізніше буде затверджено наказом МОЗ. Результати оцінювання необхідно буде внести до електронної системи. МОЗ наразі підготовлено проект інструменту оцінки, який обговорюється з представниками центральних органів виконавчої влади України, залученими експертами та громадськістю. Пропонується, що електронна система, за результатами оцінювання, буде автоматично формувати профіль людини, що буде містити опис її опис за МКФ та категорії потреб, з зазначенням додаткової інформації, яка буде передана до уповноваженого представника надавача соціальних послуг. МОЗ спільно з Мінсоцполітики наразі опрацьовується питання, щодо визначення наборів даних та способу їх передачі, які будуть формуватись в рамках взаємодії людини з відповідними фахівцями закладів охорони здоров’я та які передаватимуться відповідним фахівцям на боці соціальної сфери.

Зазначений алгоритм визначення потреб та надання допомоги, яка має компенсувати дані потреби розроблено на основі біопсихосоціальної моделі надання допомоги. Модель передбачає проведення оцінки потреб людини комплексно всіма сферами, що задіяні в процесі надання допомоги, що дозволяє значно покращити ефективність процесу надання допомоги, через можливість вчасного перегляду інформації про стан людини та відповідно її потреб для реагування у вигляді надання допомоги представниками відповідних сфер. Підготовлений документ можливо переглянути за посиланням: https://app.diagrams.net/#G1cXSfZnJA4qetSHkslhfkpyqdoUEZyPns".

Разом із тим, з огляду на змістовну складову вказаного заходу, а саме: "розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6", з інформації, що надійшла від Міністерства охорони здоров'я неможливим видається констатування початку виконання вказаного заходу. У свою чергу, принагідно повідомляємо, під час узгоджувальних нарад, які відбувалися у рамках опрацювання змін до Державної антикорупційної програми, НАЗК, МОЗ та Мінсоцполітики погоджено корегування редакції вказаного заходу, а також ряду інших заходів, які є логічно з ним пов'язані, з огляду на, що вбачаємо, що після внесення відповідних змін наявні перспективи виконання заходу 2.7.3.4.7 Державної антикорупційної програми. Разом із тим, у межах звітного періоду виконання вказаного заходу є нерозпочатим.

Monitoring results (quarterly):

01.05.2024:
Implementation of the measure has not started
06.02.2024:
Implementation of the measure has not started
07.11.2023:
Implementation of the measure has not started

Key sources of assessment:

Additional sources of information: