Очікуваний стратегічний результат 2.7.1.1. Закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів здійснюються на професійній основі централізованими закупівельними організаціями за прозорими та детальними процедурами відповідно до об’єктивних потреб на основі якості та доказовості ефективності таких засобів і виробів. У разі потреби до централізованих закупівель також залучаються спеціалізовані міжнародні організації
Заходи — 5
2.7.1.1.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про впровадження та функціонування електронної системи управління запасами лікарських засобів і медичних виробів”, яка передбачає:
1) планування потреби, закупівель і здійснення контролю за поставкою товарів на всіх етапах;
2) здійснення розподілу та перерозподілу товарів;
3) облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик;
4) моніторинг за товарами (автоматизація оперативної звітності для контролю за наявністю їх на складах зберігання), управління запасами із урахуванням належної практики дистрибуції;
5) формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та в закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
6) управління запасами товарів із урахуванням вимог, встановлених законодавством;
7) ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів;
8) електронний облік цільового списання товарів;
9) автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
2.7.1.1.2.
Розроблення та затвердження технічного завдання для функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів і медичних виробів, яка забезпечить:
1) планування потреби, закупівель і здійснення контролю за поставкою товарів на всіх етапах;
2) здійснення розподілу та перерозподілу товарів;
3) облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик;
4) моніторинг товарів (автоматизація оперативної звітності для контролю за наявністю їх на складах зберігання), управління запасами із урахуванням належної практики дистрибуції;
5) формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та в закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
6) управління запасами товарів із урахуванням вимог, встановлених законодавством;
7) ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів;
8) електронний облік цільового списання товарів;
9) автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
2.7.1.1.3. Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
2.7.1.1.4. Введення в експлуатацію функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
2.7.1.1.5. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України, відповідно до якого місцеві замовники у сфері охорони здоров’я (заклади охорони здоров’я, структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій) проводять закупівлі визначеного переліку лікарських засобів та медичних виробів з використанням електронного каталогу
Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
Індикатори — 2
електронна система управління запасами лікарських засобів та медичних виробів:
а) введена в експлуатацію (6 відсотків);
б) забезпечує планування потреби, закупівель та здійснення контролю поставки товарів на всіх етапах (6 відсотків);
в) забезпечує здійснення розподілу та перерозподілу товарів (6 відсотків);
г) забезпечує облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик (6 відсотків);
ґ) забезпечує моніторинг товарів (автоматизація оперативної звітності для контролю наявності їх на складах зберігання), управління запасами з урахуванням належної практики дистрибуції (6 відсотків);
д) забезпечує формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та у закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (6 відсотків);
е) забезпечує управління запасами товарів з урахуванням вимог, встановлених законодавством (6 відсотків);
є) забезпечує ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів (6 відсотків);
ж) забезпечує електронний облік цільового списання товарів (6 відсотків);
з) забезпечує автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних (6 відсотків)
набрали чинності нормативно-правові акти, відповідно до яких місцеві замовники у сфері охорони здоров’я (заклади охорони здоров’я, структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської держадміністрацій) проводять закупівлі визначеного переліку лікарських засобів та медичних виробів із використанням електронного каталогу