Відгук громадськості

Захід

2.5.10.4.5. Розроблення та впровадженя системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень

Статус заходу:

Не виконано

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.5.10.4. Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень

Вирішення Проблеми:

2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг

Строки виконання:

01.01.2024 - 31.05.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
співвиконавці:
Міністерство розвитку громад та територій України

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

систему розроблено та впроваджено в промислову експлуатацію

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, повідомлено, що: "відповідно до протоколу засідання Агентства від 17.05.2024, ініційованого щодо стану виконання Антикорупційної програми Агентства на 2023-2025 роки та ДАП та доповідної записки від 23.05.2024 № ДЗ-190 було прийнято рішення впровадження системи накопичення даних (НDМ-4), яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритизацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень. Відправлено лист представникам НDМ-4- НMDGlobal для уточнення інформації щодо вартості ліцензій HDM-4 та HDM-5, строку їх, вартості навчання, які входять у загальну вартість ліцензії, найближчих термінів щодо проведення навчання та поставки ліцензії, можливих форматів навчань та отримано інформацію щодо цього. 10.10.2024 відбулась онлайн зустріч Агентства та представників HDMGlobal на якій вирішили, що генеральний директор HDMGlobal надішле перелік показників, на підставі яких може здійснюватися пріоритизація HDM-4. В подальшому, Агентство визначить перелік наявних показників і надішле для опрацювання HDMGlobal. Опрацювано показники та проведення повторні зустрічі. Було сформовано перелік фахівців, яким заплановано провести навчання та отримано від Департаменту автомобільних доріг перелік транспортно-експлуатаційних показників для визначення пріоритетних ділянок.

Листом від 08.01.2025 Агентство звернулось до Генерального директора HDM-Global щодо необхідності проведення навчання, в якому додано перелік транспортно-експлуатаційних показників та перелік фахівців. 12.03.2025 Агентством було отримано лист від TRL - офіційного дистриб’ютора HDM-Global з пропозицією поставити Агентству відновлення ПЗ HDM-4 та ПЗ спрощеного інтерфейсу Sentry.

Враховуючи військовий час та обмежене фінансування, Агентство відновлення звернулось до Світового банку, з метою отримання фінансування для закупівлі ліцензій, а також послуг з обстеження стану основної мережі автомобільних доріг.

21.03.2025 відбулася зустріч, одним із питання якої було можливість фінансової підтримки щодо купівлі ліцензії HDM-4.

Наразі, Світовим банком ініційовано внесення змін в порядок Плану закупівель на 2025 рік в рамках проєкту«Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення («RELINC»)» № Р180318 з метою придбання ліцензій та проведення інструментального обстеження стану автомобільних доріг. Очікується зібрання тендерного комітету, після чого буде оголошено закупівлю".Таким чином, можемо констатувати, що Агентством відновлення ведеться послідовна робота спрямована на предметне виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5. У свою чергу, з огляду на те, що кінцевий строк виконання останнього визначений Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, як 31 травня 2024 року, а також з урахуванням не розроблення та не впровадження системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень, можемо констатувати, що вказаний захід виконаним не є.

Результати моніторингу (щоквартально):

23.07.2025:
Захід не виконано
05.05.2025:
Захід не виконано
23.01.2025:
Захід не виконано
24.10.2024:
Захід не виконано
08.08.2024:
Захід не виконано
01.05.2024:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки:

1. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України : Технічні вимоги
2. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України : Протокол наради №1 від 10 жовтня 2024 року
3. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України: Лист до HDM Global
4. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України: Перелік транспортно-експлуатаційних показників
5. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України : Протокол
6. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України : Доповідна