Відгук громадськості

ОСР

3.3.3.1. Мінімізовано ризики дискреції, непрогнозованості та неефективності дій АРМА щодо арештованих активів шляхом запровадження чіткого нормативного регулювання здійснення управління корпоративними правами, цілісними майновими комплексами, житловими об’єктами та іншими видами активів

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.07.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
1 1
Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

0%
2

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.3.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) деталізовано порядок визначення управителя активом, на який накладено арешт, зокрема, визначено особливості застосування законодавства про публічні закупівлі у зазначеній процедурі;
2) регламентовано порядок дій АРМА у разі встановлення під час перевірки ефективності управління арештованими активами фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
2 3.3.3.1.2 Приведення нормативно-правових актів у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 3.3.3.1.1 Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів Міністерство юстиції України нормативно-правові акти набрали чинності Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) деталізовано порядок визначення управителя активом, на який накладено арешт, зокрема, визначено особливості застосування законодавства про публічні закупівлі у зазначеній процедурі (25 відсотків)
б) регламентовано порядок дій АРМА у разі встановлення під час перевірки ефективності управління арештованими активами фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем (25 відсотків)
50%
2 методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, визначають, зокрема, особливості передачі в управління та здійснення управління корпоративними правами, цілісними майновими комплексами, цінними паперами, нерухомим майном 20%
3 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що:
а) законодавче регулювання порядку визначення управителя та порядку дій АРМА у разі встановлення фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем є дієвим та не допускає необґрунтованої дискреції АРМА (10 відсотків);
б) методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, є повними та всеохопними
(10 відсотків);
в) методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, систематично належно застосовуються в практичній діяльності (10 відсотків)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: