Відгук громадськості

ОСР

3.3.3.5. Посилено контроль за діяльністю АРМА з боку Громадської ради при АРМА, а також забезпечено прозорий публічний облік активів в управлінні, зокрема оприлюднення актуальної інформації щодо їх стану та характеристик

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.05.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
1 1
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

50%
2

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.3.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) передбачено, що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж
40 відсотків складу дисциплінарної комісії АРМА;
2) передбачено, що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж
40 відсотків складу конкурсної комісії з добору на вакантні посади в АРМА;
3) передбачено повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення управителів активами, зокрема шляхом визначення членів Громадської ради при АРМА, які беруть участь у визначенні управителів активами;
4) передбачено повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення реалізації активів;
5) передбачено повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за ефективністю управління активами, які передані АРМА;
6) передбачено повноваження Громадської ради при АРМА щодо надання висновків до щорічного звіту про діяльність АРМА;
7) передбачено можливість участі визначених Громадською радою при АРМА осіб (із числа її членів) у проведенні перевірок ефективності управління арештованими активами, переданими в управління;
8) передбачено оприлюднення АРМА результатів проведення перевірок ефективності управління активами, переданими АРМА в управління
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
2 3.3.3.5.2 Запровадження в постійну (промислову) експлуатацію Єдиного державного реєстру активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів Єдиний державний реєстр активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, введено в промислову експлуатацію
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким передбачено:
а) що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж 40 відсотків складу дисциплінарної комісії АРМА (5 відсотків);
б) що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж 40 відсотків складу конкурсної комісії з добору на вакантні посади в АРМА (5 відсотків);
в) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення управителів активами, зокрема шляхом визначення членів Громадської ради при АРМА, які беруть участь у визначенні управителів активами
(5 відсотків);
г) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення реалізації активів (5 відсотків);
ґ) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за ефективністю управління активами, які передані АРМА (5 відсотків);
д) повноваження Громадської ради при АРМА щодо надання висновків до щорічного звіту про діяльність АРМА (5 відсотків);
е) можливість участі визначених Громадською радою при АРМА осіб (з числа її членів) у проведенні перевірок ефективності управління арештованими активами, переданими в управління (5 відсотків);
є) оприлюднення АРМА результатів проведення перевірок ефективності управління активами, переданими АРМА в управління
(5 відсотків)
40%
2 запроваджено в постійну (промислову) експлуатацію Єдиний державний реєстр активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні 30%
3 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що:
а) повноваження Громадської ради при АРМА із здійснення громадського контролю за реалізацією повноважень АРМА є повністю або загалом достатніми (7,5 відсотка);
б) Громадська рада при АРМА повністю чи загалом ефективно та неупереджено здійснює громадський контроль за реалізацією повноважень АРМА (7,5 відсотка);
в) Єдиний державний реєстр активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, містить визначену законом інформацію у повному обсязі (7,5 відсотка);
г) АРМА систематично оприлюднює оголошення про відбори управителів активами, результати відборів управителів активами, результати проведення перевірок ефективності управління активами, переданими АРМА управителям (7,5 відсотка)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: