ОСР
3.3.3.5. Посилено контроль за діяльністю АРМА з боку Громадської ради при АРМА, а також забезпечено прозорий публічний облік активів в управлінні, зокрема оприлюднення актуальної інформації щодо їх стану та характеристик
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким передбачено: а) що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж 40 відсотків складу дисциплінарної комісії АРМА (5 відсотків); б) що Громадська рада при АРМА визначає з числа її членів не менше ніж 40 відсотків складу конкурсної комісії з добору на вакантні посади в АРМА (5 відсотків); в) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення управителів активами, зокрема шляхом визначення членів Громадської ради при АРМА, які беруть участь у визначенні управителів активами (5 відсотків); г) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за законністю та прозорістю визначення реалізації активів (5 відсотків); ґ) повноваження Громадської ради при АРМА щодо здійснення громадського контролю за ефективністю управління активами, які передані АРМА (5 відсотків); д) повноваження Громадської ради при АРМА щодо надання висновків до щорічного звіту про діяльність АРМА (5 відсотків); е) можливість участі визначених Громадською радою при АРМА осіб (з числа її членів) у проведенні перевірок ефективності управління арештованими активами, переданими в управління (5 відсотків); є) оприлюднення АРМА результатів проведення перевірок ефективності управління активами, переданими АРМА в управління (5 відсотків) |
40% |
2 | запроваджено в постійну (промислову) експлуатацію Єдиний державний реєстр активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні | 30% |
3 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що: а) повноваження Громадської ради при АРМА із здійснення громадського контролю за реалізацією повноважень АРМА є повністю або загалом достатніми (7,5 відсотка); б) Громадська рада при АРМА повністю чи загалом ефективно та неупереджено здійснює громадський контроль за реалізацією повноважень АРМА (7,5 відсотка); в) Єдиний державний реєстр активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, містить визначену законом інформацію у повному обсязі (7,5 відсотка); г) АРМА систематично оприлюднює оголошення про відбори управителів активами, результати відборів управителів активами, результати проведення перевірок ефективності управління активами, переданими АРМА управителям (7,5 відсотка) |
30% |